با الویت بررسی وضعیت مناسب سازی دفاتر اسناد رسمی و پیشخوان دولت  تشکیل گردید؛

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان دشتستان

سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان؛

پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

 «سرهنگ مهدی روان به‌» در پیامی شهادت و مجروحیت صدها نفر از برادران و خواهران کشورمان را در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۲۴
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

 به گزارش جام جم-سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان در این پیام گفتند:فاجعه انفجار تروریستی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و قصی القلب را به ملت ایران اثبات کرد.

خون پاک انسان هایی بی سلاح و آزاده و شهروندانی بی گناه توسط ایادی رژیم سفاک و تروریسم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت، اما همه مردم شهید پرورمان را در غم و اندوه فرو برد.

وی در ادامه بیان داشتند اینگونه اقدامات که نشانه واضحی از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است نمی تواند از اراده قوی و ایستادگی ملت فهیم و بزرگ ایران از پای آرمان های خود بکاهد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ،خانواده های محترم شهدا، ملت عظیم الشان ایران تسلیت عرض می کنم و آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سرهنگ روان به در پایان تاکید کردند به یاری خداوند متعال گروه های تروریستی و حامیان کوردل آنها در داخل و خارج از کشور مکافات این جنایت را پرداخت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها