همزمان با سراسر کشور با عنوان پویش نهضت خدمت مومنانه به یاد سردار شهید سلیمانی،۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی آزاد شدند.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۶۹

به گزارش جام جم آنلاین،جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه در قالب نهضت خدمت مومنانه قرارگاه اجتماعی شکل گرفته که یکی از کارگروه های آن کارگروه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است گفت: امروز در قالب پویش نهضت خدمت مومنانه ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در استان آزاد می شوند .

سردار یوسفی با اشاره به اینکه شجاعت از خصلت های حاج قاسم بود افزود: حاج قاسم در جبهه مقاومت با تدبیرش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و نقشه های دشمن برای تجزیه منطقه را باطل کرد.
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در مکتب امام خمینی ( ره ) و رهبر معظم انقلاب رشد کرد و در دانشگاه مکتب اهل بیت(ع) و دانشگاه عظیم‌دفاع مقدس دانش آموخت گفت: یکی از کوچکترین بخش های محور مقاومت گروه حماس است که می بینیم چه بلایی بر سر صهیونیست ها آورده است.

سردار یوسفی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه به دنبال وحدت گروه های سیاسی در کشور بود گفت: در آستانه انتخابات هستیم و همه ما باید دیدگاهمان را به هم نزدیک کنیم و هدفی غیر از اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته باشیم.
جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی افزود: دشمنان نقشه های سنگینی برای انتخابات پیش رو کشیدند و سعی دارند مردم را از حاکمیت و نظام فاصله دهند که باید با بصیرت انقلابی نقشه های دشمن را خنثی کنیم.
سردار یوسفی با بیان اینکه کشور ما روز به روز به سمت اعتلا و پیشرفت قدم بر می دارد گفت: در فتنه سنگین دشمن در کشور که سال گذشته به عنوان یک جنگ ترکیبی رخ داد بخشی از سرمایه اجتماعی در کشور ما آسیب دید که یکی از راه های ترمیم این سرمایه اجتماعی خدمت مومنانه است.

گفتنی است از ابتدای سال ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی آزاد شدند که امروز در قالب این پویش این تعداد به ۲۲۳ نفر می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها