رییس کل دادگستری مازندران:

۸۰۰۰ جلسه ملاقات مردمی در دادگستری مازندران برپا شد

رییس کل دادگستری مازندران از برپایی هشت هزار جلسه ملاقات مردمی در دادگستری های استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۵۱

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری در حاشیه سی و هشتمین جلسه ملاقات مردمی به میزبانی مسجد جامع شهرستان چالوس اظهار کرد: طی ۸ ماه ابتدای امسال، هشت هزار و ۵۱۲ جلسه ملاقات و دیدار با مردم شریف استان در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش سراسر مازندران برگزار شده و درخواست‌های مردمی مورد رسیدگی قرار گرفته است.وی افزود: طی ۸ ماه ابتدای امسال، هفت هزار و ۸۹۷ نفر در دادگستری کل مازندران با مسئولان قضائی استان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین ادامه داد: ۲۴ هزار و ۹۶۰ نفر نیز طی سال جاری با رؤسای دادگستری و دادگاه‌های بخش در سراسر استان دیدار و درخواست‌های قضائی خود را مطرح کردند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جلسه ملاقات مردمی دادگستری استان مازندران در شهرستان چالوس، خاطرنشان کرد: کاهش اطاله دادسی، تعیین تکلیف وضعیت زندانیان، اجرای احکام، اعاده دادرسی و اعمال ماده ۴۷۷ از جمله بیشترین عناوین درخواست‌های مردمی در جلسه ملاقات این هفته با مردم شریف غرب استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ملاقات مردمی خیرات و برکات زیادی دارد و طی آن مسئولان قضائی توفیق می‌یابند، ضمن گفتگوی مستقیم و بی واسطه با مردم و استماع و بررسی خواسته‌ها و شکایات مردمی، به عملکرد دادگاه‌ها، دادسراها و شعب اجرای احکام نیز اشراف بیشتری پیدا کنند.

جلسه ملاقات مردمی این هفته دادگستری مازندران طبق روال سه شنبه‌ها در ستاد مرکزی دادگستری استان در ساری نیز برگزار شد و معاونین قضائی دادگستری استان با ۶۵ با نفر از مراجعین دیدار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها