سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی؛

توسعه کسب و کارهای محلی یک از سیاست گذاری های جلسات کمیسیون ماده پنج در شهرها است

در دیدار شهردار و مدیران شهرداری بجنورد با مدیر و معاونین اداره کل راه وشهرسازی

افزایش تعامل و امید به حفظ همکاری ها بهترین درخواست و مطالبه ما در راستای خدمت به شهروندان است.‌

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ شهردار بجنورد : اشراف مدیرکل راه وشهرسازی استان به موضوعات کمیسیون ماده 5 ، هماهنگی خوبی را بین شهرداری و اداره کل راه وشهرسازی ایجاد کرده که امیدبخش است.
کد خبر: ۱۴۳۷۸۰۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

شهردار بجنورد با تبریک انتصاب  میرکریمی در اداره کل راه وشهرسازی ، گفت : اشراف جنابعالی به موضوعات کمیسیون ماده 5 ، هماهنگی خوبی را بین شهرداری و اداره کل راه وشهرسازی ایجاد کرده که امیدبخش است.

▫️عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز ، امید بخشی به مردم و نگاه خالصانه به خدمت داشتن را دو مشخصه بارز مدیران انقلابی توصیف کرد و گفت: انتخاب شهردار از بدنه شهرداری و وقوفشان به مسائل مدیریت شهری ، عملا راه  ما را در پیشبرد اهداف مدیریتی تسهیل می کند.

▫️وی افزود: ما به ترکیبی از تخصص ها در حوزه های مختلف نیاز داریم تا به تاسی از فرمان رهبر عزیزمان – حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) امید را در جامعه نشر داده و مردم را به انتخابات دلگرم کنیم.

▫️ میرکریمی مدیر کل راه و شهرسازی در این نشست ، تلاش مدیران برای رشد استان در شاخصه های موجود و درک ظرفیت متقابل مرکز استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم در فضای صمیمیت وتعامل ، خط فکر واحدی را در میان مدیران دستگاهها ایجاد کنیم.

▫️دراین جلسه مواردی ازجمله تراکم مازاد ، الحاق اراضی به محدوده شهر، پرداخت سهم شهرداری از تفکیک اراضی در الغدیر و شهرک فرهنگیان ، رفع معارض از اراضی 2 ونیم هکتاری سهم شهرداری در گلستان شهر ، توجه به محلات بازآفرینی و بافتهای ناکارآمد شهری ، طرح ملی مسکن ، مشارکت فعال در اجرای طرح ساختمانهای سازگار با محیط زیست مطرح و مورد تبادل نظر قرارگرفت./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها