رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

حق اعتراض معلمان خرید خدمات محفوظ است

یزد- جوکار گفت: ملت فهیم ایران اسلامی، با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی به دشمن، نشان داد که «ایران فضای حقیقی»با «ایران فضای مجازی»، تفاوت دارد.
کد خبر: ۱۴۳۶۹۲۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جمع مردم شهر مجومرد با تأکید بر اینکه اگر تعهدی کردم، پای حرف خود ایستاده‌ام؛ اصلاً به دنبال این نیستم که به مردم وعده بدهم، خلف وعده کنم و دنبال تحقق آن نباشم، اظهار داشت: این روش ناپسند، شیوه کاری من نبوده و نخواهد بود؛ من نماینده تمام مردم حوزه انتخابیه هستم و تفاوتی هم بین نقاط مختلف این حوزه قائل نخواهم شد؛ هدفم خدمت به همه مردم در سطح حوزه انتخابیه ودرسطح ملی برای ملت بزرگ ایران است.

محمد صالح جوکار با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مشارکت مردم شکل گرفت، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با میدان داری ملت شریف ایران اسلامی، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی‌شده که آخرین آن، ایستادگی ملت صبور ، مقاوم وبصیردر مقابله  با دشمنان در جریان اغتشاشات سال گذشته بود؛ ملت فهیم ایران اسلامی، با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی  به دشمن، نشان داد که «ایران فضای حقیقی»با «ایران فضای مجازی»،  تفاوت دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه مردم، سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، افزود: سال گذشته برخی با همراهی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال اغتشاش در کشور بودند؛ ولی مردم، با بصیرت و بینش مثال‌زدنی خود، شکستی دیگر در تاریخ دشمنان ایران اسلامی به ثبت رساندند.

وی در ادامه عنوان کرد: در استان یزد، ظرفیت‌های مختلف مثل صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و ... وجود دارد و چون استان یزد، استان یکپارچه است، هیچ تفاوتی بین مردم شهرستان‌های این استان نیست و اگر حقوق دولتی معادن یا یک درصد فروش آنها اخذ شد، باید به‌صورت عادلانه در سطح استان توزیع شود.

نماینده مردم در مجلس گفت: معتقدیم هرگونه خدماتی که در مرکز استان، در اختیار مردم قرارگرفته، همان خدمات با همان کیفیت باید در اختیار شهروندان دورترین شهرستان از مرکز استان نیز قرار گیرد و توزیع خدمات و زیرساخت‌ها به‌درستی انجام شود؛ در برنامه هفتم توسعه کشور یکی از مهم‌ترین مباحث، نزدیک شدن به «عدالت اجتماعی» در سطح کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها