کارنامه درخشان دولت مردمی در ثبت جهانی میراث ناملموس
وزیر میراث‌فرهنگی در جمع خبرنگاران استان البرز:

کارنامه درخشان دولت مردمی در ثبت جهانی میراث ناملموس

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: احتمال اینکه در این سفر استقلال سه شهرستان جدید البرز اعلام شود وجود دارد.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: احتمال اینکه در این سفر استقلال سه شهرستان جدید البرز اعلام شود وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۳۴۶۱۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی استاندار البرز، عصر چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از ایفای نقش خبرنگاران در جامعه، گفت: رییس جمهور ساعت ۳ صبح روز جمعه به ایران خواهد آمد و سفر به استان البرز در روز جمعه بنا بر وعده رییس جمهور محترم، قطعی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته سفر ریاست جمهوری در سال گذشته، اضافه کرد: سفر اول ریاست جمهوری نصف یک روز به طول انجامید اما این سفر یک روزه است.

استاندار البرز با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد مصوبات سفر اول مصوب شده است، اظهار کرد: ۲۰ هزار میلیارد در سفر اول تسهیلات به واحدهای مختلف اعطا شد که همین میزان اعتبار برای سفر دوم ایشان نیز تصویب شد.

استاندار البرز یاد آور شد: ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به ۵۶ پروژه ای است که مقرر شد با حضور رییس جمهور به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح بیمارستان دولتی فردیس یکی از پروژه‌های که در این سفر به بهره برداری می‌رسد بیمارستان ش.هید سلیمانی فردیس است، ادامه داد: سرانه تخت بیمارستانی برای هر هزار نفر در استان البرز کمتر از عدد یک است و نصف سرانه کشور است، ۲ هزار و ۲۰۰ تخت در البرز وجود دارد که نیاز داریم همین تعداد به سرانه درمانی استان افزوده شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان فردیس ۲۶۰ تخت بیمارستانی دارد که به مرور زمان بخش‌های مختلف آن از ابتدای سال به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: بیمارستان به آفرین نیز مربوط به بخش خصوصی با ۲۶۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی استان افزوده خواهد شد. این بیمارستان ۹۶ درصد پیشرفت داشته است که در آینده بسیار نزدیک افتتاح خواهد شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها