«جام‌جم» از مزیت‌های توسعه پارک‌های جنگلی گزارش می‌دهد

از گردشگری شهرنشینان تا اشتغالزایی بومیان

سهم شهرستان دشتستان  در راستای اجرای این طرح و در سال اول ۶۶۳۰۰۰ هزار درخت می باشد که جمعا ۲۶۴۰۰۰۰ درخت ،طی چهارسال در نقاط مختلف و در قالب طرح‌های منابع طبیعی کاشت خواهد شد
کد خبر: ۱۴۳۴۴۸۸
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان ؛با حضور فرماندار دشتستان ، امام جمعه شهرستان، مدیران ادارات شهرستانی سازمان های مردم نهاد حامی طبیعت و جمعی از مردم، عملیات اجرایی طرح مردمی کاشت یک‌ میلیارد درخت در دشتستان به طور همزمان با سراسر کشور در پارک جنگلی عیسوند آغاز شد.
 
فرماندار دشتستان در این آیین با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری، اجرای این طرح بزرگ را با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و ارگانها امکان پذیر دانست و بیان کرد:در کنار اداره منابع طبیعی لازم است که همه مدیران،مسئولان و مردم دراین طرح عظیم مشارکت کنند.
 
 بنافی با تاکید بر اینکه در این طرح سهم هر دشتستانی ۳درخت برای کاشت است ، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های مردمی اعم از دانش آموزان, دانشجویان، بسیج و ورزشکاران جهت عملیاتی شدن فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت استفاده کرد.
 
وی خاطرنشان کرد:سهم شهرستان دشتستان  در راستای اجرای این طرح و در سال اول ۶۶۳۰۰۰ هزار درخت می باشد که جمعا ۲۶۴۰۰۰۰ درخت ،طی چهارسال در نقاط مختلف و در قالب طرح‌های منابع طبیعی کاشت خواهد شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها