مدیرکل صمت استان فارس خواستار حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی این استان در دومین رویداد نمایشگاهی بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۳۲۶

 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس امروز، ۱۴ آذرماه با تأکید بر استراتژی و تدوین سلسله برنامه‌ریزی‌های مدون جهت توسعه فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش‌بنیان در راستای (رشد تولید و مهارم تورم) تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: حضور واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری استان فارس در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ با محوریت دانش و فناوری و با اهداف معرفی کالاها، محصولات، میزان پتانسیل، ظرفیت و قابلیت‌های لازم در تولید نیازمندی‌های روز دنیا و رقابت تنگاتنگ با سایر کشورهای دنیا بسیار حائز اهمیت است.

حمیدرضا ایزدی با تأکید بر اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی در این نمایشگاه به خوبی حاضر شوند، افزود: معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان، دانشگاهیان، متخصصین و فعالان اقتصادی و تولیدی قراردادن مجموعه فعالیت‌ها، نوآوری‌های علمی، صنفی و صنعتی با برپایی چنین رویدادی‌ در کشور مهم تلقی می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری این رویداد به عنوان فرصتی مغتنم برای حوزه تولید، صنعت، معدن و تجارت است تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید قرار دهند.

 دومین رویداد نمایشگاهی بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲، به مدت ۳ روز در روزهای ۳ الی ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها