مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز خبر داد:

دفتر سازمان بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش استان البرز افتتاح شد

کد خبر: ۱۴۳۲۹۵۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز،صبح امروز آیین افتتاحیه دفتر سازمان بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز و فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی خواهر و برادر برگزار شد.

فرمانی در این آئین گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آنها و با سبک زندگی سکولار غربی، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارایه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است. در این راستا باید افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند؛ ازاین‌ رو حضور بسیج در مدارس امری ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: از آنجا که همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید حفظ و پاسداری شوند و نیز فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی انتقال یابد، تشکیلات دانش‌آموزی می‌تواند به‌ راحتی زمینه این مشارکت و اجرای آن را فراهم آورد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است. این سازمان با همکاری نظام آموزش‌ وپرورش می تواند با ارایه برنامه های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم کند و بدین ترتیب به خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بپردازد؛ در همین راستا دفتر سازمان بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش جهت تعامل و همفکری افتتاح شد.

وی در پایان تصریح کرد: امید است دانش آموزان، معلمین و مربیان  ما بتوانند از این سفره پربرکت نهایت استفاده را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها