معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

پیش بینی اجرای ۷۸۸ برنامه همزمان با هفته بسیج مستضعفان در لرستان

خرم‌آباد – جام جم آنلاین- مسوول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یکهزار و ۲۰۰ بسیجی از ابتدای امسال تاکنون در قالب اردوهای جهادی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان اعزام شدند
خرم‌آباد – جام جم آنلاین- مسوول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یکهزار و ۲۰۰ بسیجی از ابتدای امسال تاکنون در قالب اردوهای جهادی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان اعزام شدند
کد خبر: ۱۴۳۲۸۴۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان سرهنگ محسن کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۰ گروه جهادی فعال در لرستان وجود دارد که تربیت نیروهای انسانی تراز انقلاب اسلامی در این اردوها مورد توجه قرار دارد.
وی گفت: رنگ آمیزی ۲۵ مدرسه شهری و روستایی، ساخت کامل یک باب منزل مسکونی روستایی، ترمیم ۱۰ مسجد و واکسینه کردن پنج هزار راس دام توسط ۲ گروه تخصصی دامپزشکی از اقدامات گروه‌های جهادی می‌باشد.
وی افزود: ۳۰ پزشک متخصص به ۳۲ روستا اعزام و طرح های درمانی مختلفی اجرا شد همچنین ۲۰۵ تیم ۲نفره در راهپیمایی اربعین حسینی به مردم خدمت رسانی کردند.
سرهنگ کریمی اظهار کرد: کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها برگزار شده و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است که باتوجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی این کرسی ها مداوم برگزار می‌شودتا شاخصه های اصلی برای یک کاندید اصلح در جامعه تبیین شود
وی گفت: محیط دانشگاه با ترویج علم آمیخته شده و هدایت تحصیلی برای آینده دانشجویان ضروری است همچنین اردوهای راهیان پیشرفت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ دانشجوی استان از مراکز علمی و نظامی کشور بازدید کرده اند.
وی افزود: دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی و مبارزه با نفوذ شرق و غرب در دانشگاه ها برعهده بسیج دانشجویی است که با ورود این نهاد انقلابی به بسیاری از مسایل، نقشه دشمنان نقش برآب شد همچنین بیشترین کنش فعال در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ها برگزار شده است.
سرهنگ کریمی بیان کرد: بسیج فضاهای بسیاری را برای دانشجویان فراهم می کند که در این راستا اردوهای راهیان نور و جهادی از سالیان گذشته برگزار و اکنون در سطح جامعه همه‌گیر شده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها