حمله عامدانه رژیم صهیونیستی به خبرنگاران

ببینید | صدای حقیقت صحنه فلسطین خاموش نمی‌شود

حزب‌ الله لبنان در واکنش به شهادت دو خبرنگار و چندین غیرنظامی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد که این جنایت‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۴۳۱۹۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان واکنش نشان داد.

روابط عمومی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: دشمن جنایت بزدلانه‌ای را مرتکب شد که به شهادت فرح عمر و ربیع معماری دو خبرنگار عزیز ما انجامید. این جنایت و جنایت‌های پیش از آن از جمله ترور شهید خبرنگار «عصام عبدالله» اهمیت نقش رسانه‌ها را آشکار می‌کند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: تداوم حمله‌های دشمن به خبرنگاران نشانگر عمق انزجار آن از نقش مهم رسانه‌هاست. از سازمان‌های بین‌المللی، رسانه‌ای و حقوق بشری می‌خواهیم که این جنایت و جنایت‌های مشابه پیشین اسرائیل را محکوم کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حزب‌الله این جنایت را به شدت محکوم می‌کند و به شبکه المیادین و خانواده این دو شهید صمیمانه تسلیت می‌گوید.

حزب‌الله لبنان در ادامه اعلام کرد: تاکید می‌کنیم که این حمله و حمله‌های دیگر که به شهادت شهروندان دیگر ما منجر شد بدون مجازات نخواهد ماند.

گفتنی است کمی پیش‌تر شبکه المیادین اعلام کرد که «فرح عمر» خبرنگار و «ربیع معماری» تصویربردار این شبکه در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند. علاوه بر این یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز خودرویی را در حدفاصل المالکیه و الشعیتیه در جنوب لبنان هدف قرار داد و ۴ نفر را به شهادت رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها