معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر خبر داد؛

احتمال رگبار شدید و وقوع سیلاب در ۱۰ استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جوان گرفتار در ارتفاعات تنگ پیرزال شهرستان چرام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۸۸۹
 به گزارش جام جم آنلاین ،کاظم فلاحی دوست افزود: ساعت ۲۰ دیشب پس از دریافت گزارش گرفتار شدن ۳ جوان در باران شدید به عوامل هلال احمر، بلافاصله یک تیم چهار نفره امدادگران هلال‌احمر با استفاده از تجهیزات و خودرو کمک دار به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر جوان که برای تفریح به این منطقه رفته بودند به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیل گرفتار شدند و در صخره‌ها پناه گرفته بودند که از هلال احمر تقاضای کمک کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملیات نجات این سه جوان ۲۰، ۲۲ و ۲۴ ساله گرفتار پس از دو ساعت تلاش، ساعت ۲۲ امشب نجات یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از امدادرسانی به ۲۰ خانوار با جمعیت ۸۰ نفر توسط امدادگران هلال احمر استان در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، لنده و مارگون خبر داد.
فلاحی دوست با بیان اینکه ساختمان اورژانس روستای امامزاده جعفر شهرستان گچساران نیز دچار آبگرفتگی شد که از سوی امدادگران هلال احمر این مشکل رفع شد، بیان کرد: دو باب منزل مسکونی در شهرستان‌های بویراحمد و لنده (به ترتیب روستای دهنو و روستای گراب کبیر) به دلیل تخریب ناشی از بارش‌های شدید تخلیه و ساکنان این منازل به مکان امن انتقال داده شدند.
وی بیان کرد: بسته‌های ۷۲ ساعته به برخی خانوار‌های آسیب دیده ناشی از بارش‌های اخیر تحویل داده شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها