مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی ؛

بازگشایی جاده بجنورد - جنگل گلستان تا پایان هفته

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از بازگشایی جاده بجنورد - جنگل گلستان تا پایان این هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۸۵۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

غلامرضا شفیق اظهار کرد: در هفته گذشته، بارش باران و جاری شدن سیلاب سبب وارد شدن خسارت‌های بسیار به زیرساخت‌های استان از جمله بخشی از جاده دوراهی دشت به سمت جنگل گلستان شد و این محور را مسدود کرد.

وی افزود: سیل در این محور سبب آسیب رسیدن به جاده مواصلاتی شد و حدود ۴۰۰ متر از جاده را با خود برد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی ادامه داد: با تلاش‌های بسیار درحال آماده‌سازی موقت آن محور برای برقراری تردد هستیم تا محور بازگشایی شود.

شفیق تاکید کرد: برای برقرار شدن ترددها نیازمند حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتباریم و اداره کل راهداری مشغول فعالیت در آن محدوده است.

وی گفت: براساس آخرین اطلاعی که از راهداری رسیده، اکنون زیرسازی کار انجام و قیرپاشی هم فردا انجام می‌شود. به دلیل اینکه احتمال بارش وجود دارد، تاکید داریم هرچه سریع‌تر قیرپاشی انجام شود تا در صورت بارش باران، آب به لایه‌های زیرین نفوذ نکند و بتوانیم سریع‌تر آسفالت را انجام دهیم.

شفیق افزود: راهداری استان تعهد کرده است تا پایان این هفته، تردد را در این محور به صورت موقت برقرار کند؛ البته اگر شرایط اضطراری یا بارش پی در پی باران رخ ندهد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها