وضعیت تیم نساجی مازندران در جلسه روز چهارشنبه هیئت مدیره باشگاه بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۰۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین ،اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه جلسه مهمی را برای بررسی شرایط تیم برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال نساجی عصر دیروز، پنجمین باخت فصل خود را در خانه مقابل ذوب‌آهن کسب کرد تا این تیم در پایان هفته دهم با ۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار بگیرد. شاگردان سیدمهدی رحمتی پس از اینکه از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با شکست مقابل نماینده ازبکستان ناامید شدند، تمام تمرکز خود را روی مسابقات لیگ برتر گذاشتند، اما نساجی‌چی‌ها در اولین بازی پس از بازگشت از آسیا، در خانه هم نتیجه را واگذار کردند تا فشار هواداران این تیم بر روی کادرفنی و بازیکنان این تیم بیشتر از گذشته شود.


به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ به‌خاطر بازی‌های تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی، تمرینات نساجی به مدت ۳ روز تعطیل شد، تا کادرفنی و بازیکنان این تیم پس از استراحتی کوتاه تمرینات‌شان را برای ادامه لیگ پیگیری کنند.

همچنین قرار است روز چهارشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی جلسه مهمی را برگزار کنند‏ و با توجه به نتایج اخیر نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، قرار است در این جلسه شرایط تیم و کادرفنی بررسی شود.

 

تیم نساجی مازندران در پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ۹ بازی انجام داده با ۱ برد، ۳ مساوی و ۵ باخت و با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها