باید چرخه حیات رژیم صهیونیستی قطع شود

امام جمعه کرج گفت: دستاورد‌های پدر موشکی ایران، شهید حسن تهرانی مقدم خواب راحت را از چشم صهیونیست گرفته و هراس در دل آن‌ها انداخته است.
امام جمعه کرج گفت: دستاورد‌های پدر موشکی ایران، شهید حسن تهرانی مقدم خواب راحت را از چشم صهیونیست گرفته و هراس در دل آن‌ها انداخته است.
کد خبر: ۱۴۳۰۱۱۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،آیت الله حسینی همدانی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: باید شخصیت این سردار پرافتخار به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح و شناسانده شود.

وی به اقدامات این شهید دانشمند در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهید تهرانی مقدم بعد از فتح المبین بنیانگذار توپخانه سپاه پاسداران شد تا اینکه به ساخت موشک رسید و اکنون هر چه موشک داریم ریشه اش به این شهید گرانقدر برمی گردد.

امام جمعه کرج در ادامه اضافه کرد: شهید تهرانی مقدم دانشمندی برجسته، پارسای بی ادعا، دارای همت بالا و بلند، نگاه به افق‌های خیلی بلند، برجسته در مدیریت، تبعیت از ولی فقیه و توجه داشتن به وظیفه و انجام وظیفه در زمان، قلب او از عشق به محرومان عالم لبریز بود و دلش پر از نفرت از صهیونیست‌ها بود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: اقدامات شهید تهرانی مقدم فکر هرگونه تجاوز به خاک ایران را از ذهن دشمنان دور کرد، شهید تهرانی مقدم به قدری از صهیونیست نفرت داشت که وصیت کرده بود روی سنگ قبرش بنویسند که آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: باید تحلیل‌های حکیمانه سید مقاومت را شنید که این نبرد را یک واکنش فلسطینی نسبت به ظلم صهیونیستی دانست. امام جمعه کرج ادامه داد: سید حسن نصرالله این جنگ امنیتی و نظامی را به سمت جنگ اقتصادی هدایت کرد تا زندگی صهیونیست‌ها فشل شود و پیروزی زودتر حاصل شود که راهبرد دقیقی بود که او به کار برد و تمام کشور‌های اسلامی باید وارد عمل شوند تا این راهبرد عملیاتی شود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: بعضی از کشور‌های منطقه که اطراف ما هستند بیش از ۶۰ درصد انرژی رژیم صهیونیستی را تامین می‌کنند و رابطه اقتصادی دو طرفه محکمی دارند و او را زنده نگه می‌دارند و حتی بعضی از کشور‌های اسلامی وارد کننده ۱۰۰ درصدی محصولات این رژیم غاصب هستند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور‌ها باید ابتدا این چرخه حیات را برای رژیم صهیونیستی قطع کنند و انرژی ندهند و رابطه اقتصادی با او را قطع کنند، گفت: در غیراینصورت این کشور‌ها در تمام جزییات جنایات صهیونیست‌ها معاونت و همکاری دارند و نام آن‌ها هم ثبت می‌شود و باید هم مرز و گذرگاه‌هایی که در اختیار دارند را باز کنند و امنیت آن بزرگراه‌ها را هم تامین کنند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به پیش رو بودن روز ۲۴ آبان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اشاره کرد و گفت: کتاب مهمترین نقش را در رشد فردی و اجتماعی وتمام ابعاد وجودی انسان دارد به طوریکه خداوند آخرین معجزه پیامبر اکرم را کتاب قرار داد.

خطیب جمعه کرج افزود: باید نهضت مطالعه و کتابخوانی را راه انداخت به طوریکه سال‌ها قبل شورای فرهنگ عمومی نهضت مطالعه را طراحی کرد که خوب است احیاء شود و اکنون مسکوت مانده است.

امام جمعه کرج در ادامه اضافه کرد: سرانه کتابخوانی کمی داریم در حالیکه رهبر فرموده اند که امروز کتاب و کتابخوانی نه تنها یک وظیفه ملی است که یک واجب دینی است و مثل نماز خواندن می‌ماند و باید از همه بیشتر جوانان و نوجوانان باید احساس وظیفه کنند.

وی به موضوع انتخابات و سلامت و امنیت که زمینه مشارکت را بیشتر می‌کند اشاره کرد و افزود: سلامت و امنیت و مشارکت بیشتر در دست ناظران انتخاب است که مرحله اول اهمیت انتخاب این افراد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها