امام جمعه کرج؛

میدان غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است

امام جمعه کرج در خطبه‌های امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند میدان غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است گفت: این میدان، میدان ایمان و استکبار است که در مقابل هم ایستاده است.
امام جمعه کرج در خطبه‌های امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند میدان غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است گفت: این میدان، میدان ایمان و استکبار است که در مقابل هم ایستاده است.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۰۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،امام جمعه کرج در ادامه خطبه‌های امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند میدان غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است افزود: این میدان میدان حق و باطل است و میدان ایمان و استکبار است که در مقابل هم ایستاده یعنی تقابلی بین حق و باطل بوده و انقلاب اسلامی زمینه ساز بزرگترین جریان در خنثی سازی اهداف استکبار جهان بوده است که سد محکمی در برابر سلطه‌گران و شیطان بزرگ ایجاد کرد مسلمین را بیدار و دفاع از فلسطین را احیا ورویه وحدت جهان اسلام را ایجاد کرد.

خطیب جمعه کرج در ادامه به شعار مرگ بر آمریکا تاکید کرد و گفت:مرگ بر آمریکا شعار نیست بلکه خط مشی است شعار مرگ بر آمریکا رمز اقتدار ماست و اگر این را از ما بگیرند قدرتمان را از دست خواهیم داد. این شعار جبهه بزرگی را به وجود آورد که قلب تپنده آن در ایران اسلامی است، این شعار برای آمریکا خسارت بار بود و لذا در مقاطع مختلف از ایران خواسته شد این شعار را ندهند و برخی‌ها برای اثبات تحلیل غلط خودشان خواب و خاطره برای از امام برای کنار گذاشتن این شعار نقل کردند از امامی که تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگتر از انقلاب اسلامی بیان داشتند.

خطیب جمعه کرج با بیان این که بیش از ۴۰ سال است که بین ایران و آمریکا تقابل جدی وجود دارد افزود: در این سال‌ها به دلیل نفوذ و عمق راهبردی ایران قدرت ایران فزونی گرفته تقابل بیشتری ایجاد شده و هیمنه آمریکا رو به افول رفته است البته دشمنی‌ها با ترفتد‌های جدید و از طرف دیگر یک خط جاهل و فاسد و یا خائن در داخل وجود دارد که سیاه نمایی می‌کند به عنوان نفوذی در حال سم پاشیدن است که لازم است جبهه انقلاب دائماً روشنگری و تبیین کند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به راهپیمایی روز ۱۳ آبان افزود: فردا تمام دنیا خواهند دید که مردم با ایمان ایران اسلامی بر آرمان‌های اولیه‌اش محکم ایستاده و از آرمان‌هایش دفاع خواهد کرد و سیلی محکمی بر دهان مستکبرین خواهد زد.

آیت الله حسینی همدانی با شرح واقعه ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و کشتار دانشجویان توسط رژیم منحوس پهلوی گفت: ۱۳ آبان سال ۵۷ نقطه عطفی شد برای پایان یافتن رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت.

نماینده، ولی فقیه در ادامه به روز ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و بیان داشت: فرهنگ عمومی مهم و حیاتی است نظام سلطه بر کشور‌ها برای این که بتواند مسلط شود اقدامات نظامی را کنار گذاشته و تمرکز خود را بر روی محیط زیست فرهنگی گذاشته؛ و این گونه جا انداخته که فرهنگ مدیریت پذیر نیست در صورتی که قطعاً جوامع انسانی اگر بخواهند رشد داشته باشند باید فرهنگ خود را مدیریت کنند و مهندسی فرهنگ از ضروریات جامعه است.

خطیب جمعه کرج در ادامه گفت: در استان دو سال است شورای فرهنگ عمومی استان بر اساس مهندسی فرهنگی کشور برش استانی را ترسیم کرده وبا توجه به بوم منطقه عملیاتی انجام گرفته که امیدواریم آثار و برکات داشته باشد.

خطیب جمعه کرج در ادامه افزود : فرهنگ ارباب و رعیتی سال‌هاست که از کشور رخت بر بسته و نمایندگان باید بدانند که خادم مردم هستند و نوع رفتار نباید از بالا به پایین باشد. بی اعتنایی کردن با نوع رفتار القاء بی‌اهمیت نشان دادن خواسته به خصوص به قشر فرهنگی در شأن نماینده مجلس نیست به خصوص این که رئیس کمیسیون هم باشد امیدوارم مردم آن منطقه در انتخابات آتی به این مسئله توجه داشته باشند و رئیس مجلس هم تذکرات لازم را به این نماینده بدهد.

نمایندگان باید بدانند که خادم ملت هستند و در مقابل خواسته‌ها باید توجه تواضع داشته باشند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها