سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه؛

یک کشته و ۵ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: وقوع ۳ حادثه رانندگی در شهرستان های کرمانشاه، صحنه و سنقروکلیایی طی ۲۴ ساعت گذشته، یک کشته و ۵ زخمی به جا گذاشت.
کد خبر: ۱۴۲۷۹۱۲

جام جم آنلاین-مسعود اسماعیلی؛ سرهنگ “عبدالحسین زارع”  اظهار داشت: حادثه نخست در محور کوزران حوالی روستای شیخ مصطفی به وقوع پیوست که ۲ دستگاه خودرو آردی و سمند با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو پژو آردی بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده سمند هم زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

زارع تصریح کرد: در حادثه دیگر هم یک دستگاه کوئیک حوالی دور برگردان روستای سمنگان به علت نامعلوم از جاده اصلی منحرف و واژگون شد.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو که هردو خانم بودند، مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در خصوص حادثه رانندگی سوم هم گفت: یک دستگاه خودرو پراید در محور روستای خسروآباد به دلایل نامعلوم از مسیر منحرف و با یک اصله درخت برخورد کرد.

زارع یادآور شد: در این حادثه راننده و سرنشین ردیف جلو مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده های جداگانه برای سوانح رانندگی رخ داده خبر داد و گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حوادث هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها