با هدف تسریع در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی انجام شد:

نشست مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک های عامل خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ نشست مشترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران بانک های عامل خراسان شمالی با هدف سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در محل دفتر مدیریت این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۸۶۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس گروه کاری استان در این نشست گفت: پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می تواند به ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء کیفیت سطح معیشت متقاضیان تاثیر گذار باشد.

وی با توجه به آمار اندک تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان طرح های مشاغل خانگی و زمان کوتاه باقیمانده تا پایان سال در جذب اعتبارات مذکور، تسریع در روند پرداخت این پرونده ها راخواستار شد.

اسلام خواه همچنین در راستای نظارت و سرعت هرچه بیشتر پرداخت تسهیلات گفت: دستگاههای اجرایی استان یک نماینده در بانک های عامل شهرستانها تعیین نمایند تا بصورت لحظه ای نظارت و پیگیری در خصوص پرداخت تسهیلات به متقاضیان مزبور انجام گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تخصیص مبلغی بالغ بر 115 میلیارد ریال در حوزه مشاغل خانگی به استان خراسان شمالی از سوی وزارت متبوع، حمایت از مشاغل خرد و خانگی را یکی از رسالت های اصلی این وزارتخانه دانست و همکاری بیشتر بانک ها به منظور پرداخت تسهیلات را خواستار شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها