اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین‌ ـ سرپرست شهرداری بجنورد :بررسی های انجام گرفته منطبق بر مطالعات شهری و نظرسنجی های محله محور از شهروندان،گویای نیاز و خواست آسفالت معابر است .
کد خبر: ۱۴۲۶۹۴۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدعلی کشمیری،سرپرست شهرداری بجنورد اظهار کرد:بررسی های انجام گرفته منطبق بر مطالعات شهری و نظرسنجی های محله محور از شهروندان،گویای نیاز و خواست آسفالت معابر است و درنظرداریم درسال آینده حجم ویژه و قابل قبولی از معابر شهری را در ردیف خدمات عمرانی قرار دهیم.

وی افزود:فصل عمرانی در بجنورد محدود به نیمه بهار تا پایان تابستان است، عملا زمان محدودی پیش رو داریم درمقابل با حجم گسترده ای از درخواستهایی که سالها مغفول مانده است و امروز نیاز اول هرمنطقه محسوب می شود،لذا باید برای آن برنامه ریزی کرد و بر اساس آن،تقویم اجرایی تدوین کرد.

این مسئول ادامه داد:درسال آینده حجم بالایی از معابر را در برنامه نهضت آسفالت قرار خواهیم داد و پیش نیاز اول آن،ذخیره قیر است.لذا به تناوب و درخواستهای مکرر،درخواست قیر خواهیم داد و آنرا در انبارهای شهرداری دپو می کنیم تا با شروع فصل عمران،محدودیت مصالح نداشته باشیم.

به گفته سرپرست شهرداری،در مهرماه امسال ۲۷۵تن قیر (اولین ذخیره به ظرفیت ۱۲۵تن و دومین ذخیره ۱۵۰تن)وارد سیلوی نگهداری قیر شده است و طی ماههای آینده نیز این روند ادامه خواهد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها