در نشستی با راوی،نویسنده و ناشر،کتاب «راه سفید» را بررسی کردیم

ابوزینب ایرانی‌ترین افغانستانی بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

ثبت ‌نام اولیه ناشران و کتاب ‌فروشان برای بهره‌ مندی از تعرفه‌های فرهنگی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ثبت‌نام ناشران و کتاب‌فروشان برای بهره‌مندی از تعرفه‌های فرهنگی در سامانه جامع ناشران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۲۳۴

جام جم آنلاین - خوزستان،مجید منادی در این خصوص اظهارکرد: از تمامی ناشران فعال و کتاب‌فروشان سراسر کشور که متقاضی برخورداری از تعرفه‌های مندرج در بند ج ماده ۹۲ قانون برنامه ششم توسعه هستند، درخواست می‌شود تا تاریخ 30 مهر ماه 1402 با مراجعه به آدرس https://ketab.samandehi.ir  ضمن اطلاع از شرایط و مدارک لازم، ثبت‌نام اولیه خود را تکمیل کنند.

وی افزود: آیین‌نامه بند ج ماده ۹۲ امکان بهره‌مندی بهای آب، برق، گاز و خدمات پستی به‌ منظور حمایت از کتابفروشان و ناشران را بر مبنای تعرفه فرهنگی (برای آب، برق، گاز و خدمات پستی) فراهم می‌کند. متقاضیان برخورداری از عوارض کاربری فرهنگی بناها (صدور پروانه ساختمان) می‌توانند با نامه‌ نگاری به دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی از بهره‌مندی‌های آیین‌نامه بند ج ماده ۹۲ بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: ناشران دارای وضعیت فعال در سامانه https://ketab.samandehi.ir با تاریخ معتبر و چهار عنوان چاپ اول در یک‌سال گذشته که دارای آدرس پستی دقیق و منطبق بر اطلاعات مندرج در پروانه فعالیت نشر باشند، می‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند.

منادی گفت: کتاب‌فروشان دارای جواز کسب صنفی قابل استعلام از سامانه https://iranianasnaf.ir برای بهره‌مندی از تعرفه‌های فرهنگی باید اطلاعات خود را در بخش "مجوز موقت کتاب‌فروشی" وارد نمایند و پس از آن می‌توانند درخواست خود را مبنی براستفاده از تعرفه‌های فرهنگی ثبت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها