فرماندار درگزین گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در اجرای نهضت ملی مسکن شهرستان درگزین همراهی کند چرا که در حال حاضر عدم تایید این سازمان مانع اجرای این پروژه در شهرستان شده است.
کد خبر: ۱۴۲۴۸۲۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، کمیل خواستان در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان درگزین، اظهار کرد: مردم شهر قروه در انتظار همراهی و همدلی جهاد کشاورزی برای زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند و انتظار داریم در این طرح بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان در کنار دولت  و همراه مردم باشند.

وی افزود: در اطراف شهر قروه حتی یک سانتیمتر زمین درجه سه و چهار وجود ندارد و تمام شهرستان دارای خاک حاصلخیزی است و اگر در صورتی‌ که  همراهی سازمان جهاد کشاورزی نباشد این طرح در شهرستان اجرا نمی‌شود.

خواستان در ادامه تصریح کرد: درگزین‌ از شهرستانهای برتر استان در حوزه تولیدات مرغ بوده و سالانه بیش از یک میلیون و ۶۰۰  هزار قطعه مرغ گوشتی در درگزین‌ تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درگزین ظرفیت خوبی در منابع و تولید دارد و حرکت به سمت بهره‌وری و اصلاح‌ الگوی کشت در این شهرستان ضرورت دو چندان دارد.

خواستان یادآور شد: ظرفیتی که در جهاد کشاورزی وجود دارد باید به سمت دانشگاهی شدن و علمی شدن کشت و محصولات کشاورزی سوق داده شود.

newsQrCode
برچسب ها: همدان مسکن درگزین
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها