رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه؛

۱۰۵۴ نامزد در استان کرمانشاه کد رهگیری برای ثبت نام در مرحله نهایی دریافت کردند

از مجموع ۱۰۶۵ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه، ۱۰۵۴ نفر در مرحله نهایی کد رهگیری برای ثبت نام را دریافت کردند
کد خبر: ۱۴۲۴۴۸۲

جام جم آنلاین؛ شعبانی گفت : برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری و بیطرفی کامل، تکلیف اصلی اعضا ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و فرمانداران در استان کرمانشاه است.

 

شعبانی با تاکید بر بیطرفی کامل توسط اعضای ستاد و فرمانداران در انتخابات، اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای بحث انتخابات به چهار موضوع مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات تاکید کرده اند که همه باید به این امر مهم توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فرمانداران و کسانی که در ستاد اجرایی انتخابات فعال هستند بدانند این بار سنگین چه از لحاظ شرعی و چه قانونی به گردن ماست و ما امانت سنگین مردم را به دوش می‌کشیم.

استاندار کرمانشاه در این جلسه که باحضور فرماندارن بود گفت: امید است در آستانه یک رویداد بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی، همگی ما بتوانیم به خوبی امانتی رو که به عهده گرفتیم به خوبی انجام وظیفه کنیم.

صحرایی افزود: در انتخابات پیش رو ابهامی نداریم و ما تمام تلاشمون رو باید برای تحقق این شاخص در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مختلف در طول عمر نظام اسلامی تاکید کرد: تلاش ما برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و با مشارکت بالاست.

استاندار کرمانشاه با اشاره روند شکل گیری مقدمات برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تاکید کرد: با شروع کار ستاد انتخابات این روند را با قوت و نهایت اهتمام، ادامه خواهیم داد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت دیدگاه اعتقادی مشارکت در انتخابات از سوی مردم تصریح کرد: مردم باید سرنوشت خود را گرامی بدارند و برای آن اهتمام داشته باشند و مسئولین استان باید امانتدار رای مردم باشند.

وی با اشاره به تجربه چندین ساله در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه که ناظر بر اجراییات انتخابات است نص صریح قوانین است و با وجود قوانین روشن و دقیق، مجریان موظف به اجرای قانون هستند.

صحرایی با تاکید بر بکارگیری نهایت دقت و امانت داری در برگزاری انتخابات افزود: هیچ کدام از شعب رای در استان اعتبار افزون بر دیگری ندارند و رای همه معتبر و ارزشمند خواهد بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها