در سومین نشست جوانان بازرگان اصفهان مطرح شد؛

حضور جوانان کارآفرین اصفهانی در بزرگ‌ترین رویداد فن‌آوری در جهان

سومین نشست جوانان بازرگان اصفهان با محوریت بررسی مشکلات جوانان کارآفرین و نحوه حضور گروهی جوانان کارآفرین اصفهانی در بزرگ‌ترین رویداد فن‌آوری در جهان (جیتکس) برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۴۲۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا گل احمد، رئیس شورای اتاق جوانان، هدف از برگزاری این جلسات را ایجاد هم‌افزایی میان کارآفرینان جوان برشمرد و گفت: بسیاری از افراد پس از حضور و هم‌افزایی با دیگر کارآفرینان می‌توانند پس از کسب توانمندی در فعالیت‌های خود موفق‌تر باشند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: بر اساس تصمیم‌گیری انجام‌گرفته، در جلسات آتی امکان ارتباط ویدئویی زنده با کارآفرینان جوان کشورهای دیگر برقرار خواهد شد تا از توانمندی‌های فعالان اقتصادی در سطح بین‌المللی بهره گرفته شود.
نوید ادریس، سرپرست بهبود و توسعه کسب‌وکار در این نشست بیان کرد: در دوره جدید اتاق بازرگانی اصفهان سعی شده تا هم‌افزایی میان جوانان کارآفرین از طریق برگزاری جلسات متعدد شکل گیرد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بنگاه‌های اقتصادی خرد و کوچک فراهم شود.
وی از حضور کارآفرینان جوان در بزرگ‌ترین رویداد فن‌آوری در جهان خبر داد و گفت: برای اولین بار سعی شده تا جوانان کارآفرین به‌منظور هم‌افزایی با کارآفرینان جهان در نمایشگاه جیتکس به‌صورت گروهی حضور پیدا کنند و از نزدیک با فناوری‌های روز دنیا آشنا شوند. در حال حاضر نمایشگاه جیتکس به‌عنوان اولین نمایشگاه تکنولوژی دنیا محسوب می‌شود و در سال جاری از 24 تا 28 مهرماه برگزار خواهد شد.
ادریس افزود: پیرو اطلاعیه‌ای که برای حضور کارآفرینان جوان در سایت اتاق بازرگانی اصفهان بارگذاری شده است، قرار است 30 نفر در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و از نزدیک با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوند. در این نمایشگاه بیش از 10 هزار غرفه تکنولوژی و استارتاپی وجود دارد و حضور کارآفرین‌ها در آنجا به توسعه و بهبود و بهره‌وری کسب‌وکارها در داخل کشور و به‌خصوص در استان اصفهان کمک شایانی خواهد کرد.
در ادامه؛ کارآفرینان جوان به بیان پیشنهاد‌ها و نظرات خود در خصوص توسعه کسب‌وکارها و کارآفرینی در استان پرداختند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها