مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان خبر داد:

پایش آلودگی هوای اصفهان در ۱۳ ایستگاه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان:

حضور 20 سرمایه گذار با رقمی بیش از 50 میلیارد تومان در نمایشگاه ملی فن‌نما

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: بالغ بر 20 سرمایه‌گذار با رقمی بیش از 50 میلیارد تومان در نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۰۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ابراهیمی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری در نمایشگاه موضوعات مختلفی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بالغ بر 20 سرمایه‌گذار با رقمی بیش از 50 میلیارد تومان در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: مجموعه صندوق‌های خطرپذیر در سطح کشور، صندوق پژوهش استان اصفهان، صندوق شکوفایی و نوآوری و صندوق‌های خطرپذیری بانک‌های سینا و شهر از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، توضیح داد: مجموعه این صندوق‌ها برحسب اینکه محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان‌ مورد نیاز جامعه باشند، حاضر به سرمایه‌گذاری هستند.

او در ادامه بیان کرد: مسابقات ملی ربایتک که توسط دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری آموزش پرورش برگزار خواهد شد، از رویدادهای جانبی نمایشگاه فن‌نما است که برای برندگان آن، جوایزی تا 100 میلیون تومان در نظر گرفته است.

ابراهیمی افزود: از رویدادهای دیگر نمایشگاه فن‌نما، ماراتون بازی‌سازی شهر من با محوریت فرهنگ‌سازی و کمک به حل چالش‌های شهری است که به برندگان آن جایزه 45 میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

او درمورد رویکرد کلی نمایشگاه توضیح داد: رویکرد نمایشگاه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است و در این راستا، تلاش شده فضایی که در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد، قیمتی مناسب داشته باشد و یا حتی در بعضی موارد فضاها به صورت رایگان در اختیار بعضی شرکت‌ها قرار داده شود، البته بزرگ‌ترین حمایت از دانش‌بنیان‌ها و جریان فناوری، خرید محصولات آن‌ها و روند شبکه‌سازی کلی نمایشگاه است.

او در خصوص دستاورهای نمایشگاه ملی فن‌نما نیز گفت: به هم رسانی عرضه و تقاضا مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه فن‌نما خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر رویدادهای حمایت مالی و رویدادهای حمایت‌های عقد قرارداد، رویدادهای ترویجی و رویدادهای آموزشی و توانمندسازی هم برای نمایشگاه برنامه‌ریزی شده‌اند و با محوریت ارزش‌یابی و ارزش‌گذاری محصولات فناورانه و مسائل حقوقی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان‌ برگزار خواهند شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها