نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شوراهای اسلامی شهر از فرصت باقیمانده دوره خود برای ارائه خدمات به مردم نهایت استفاده را کنند، اعطای پروانه‌های رایگان بیمارستان، درمانگاه، مجموعه ورزشی، احیای بافت های فرسوده و... از جمله این اقدامات است.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شوراهای اسلامی شهر از فرصت باقیمانده دوره خود برای ارائه خدمات به مردم نهایت استفاده را کنند، اعطای پروانه‌های رایگان بیمارستان، درمانگاه، مجموعه ورزشی، احیای بافت های فرسوده و... از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۱۴۲۳۵۸۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مجتبی عبداللهی گفت: بر اساس مصوبه وزارت کشور ۶۶ محله محروم در استان شناسایی شده و با برنامه‌ریزی دقیق درصدد توانمندسازی آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در کنار این محله‌ها اگر فرمانداران، محله‌های محروم دیگری را شناسایی کردند، در برنامه قرار دهند.

عبداللهی گفت: طی جلسات گذشته مقرر شد که با نصب بنر و اطلاع رسانی به مردم محله‌ها، حداقل ۱۰ اقدام و برنامه موثر در محله های کمتر برخوردار صورت پذیرد.

وی افزود: مدیران خانه‌محله‌ها باید مطالبه‌گر باشند و مسائل و موضوعات محله‌ها را پیگیری کنند و روند تحقق تعهدات را رصد کنند و انتقال دهند.

استاندار البرز گفت: باید تحولات در چهره محله‌ها محسوس باشد و مردم تغییرات و اتفاقات خوب را متوجه شوند.

وی افزود: با توجه به نهضت مدرسه‌سازی در استان ضرورت دارد فرمانداران و شهرداران نسبت به جانمایی پروژه مدارس اقدام کنند چرا که خیرین آمادگی کامل برای این امر دارند.

عبداللهی گفت: دو محله محروم ترک آباد و سبزعلی آباد در ساوجبلاغ که امروز مورد بررسی قرار گرفتند جزو محله‌های ناکارآمد شهری و بافت فرسوده نیز محسوب می‌شوند که باید با اطلاع رسانی از طرح‌های تشویقی برای نوسازی، مردم را ترغیب به همراهی کنند.

وی افزود: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر باید برای نوسازی بافت‌های فرسوده به استقبال مردم بروند و در این راستا به صورت ویژه وارد عمل شوند.

استاندار البرز گفت: شوراهای اسلامی شهر از فرصت باقی مانده دوره خود برای ارائه خدمات به مردم نهایت استفاده را کنند، اعطای پروانه‌های رایگان بیمارستان، درمانگاه، مجموعه ورزشی، احیای بافت‌های فرسوده و... از جمله این اقدامات است.

وی افزود: باید فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران در بخش‌های خدماتی پهن کنیم چرا که آنها با سرمایه خود زیرساخت‌ها و سرانه‌ها را ارتقا می‌دهند و باری از دوش دولت بر می‌دارند.

عبداللهی با تاکید بر ضرورت جذب خیرین، گفت: هیچ اقدامی بالاتر از خدمت به مردم نیست و مدیران در عرصه‌های مختلف اجرایی، مدیریت شهری و... تکلیفی جز این ندارند.

وی افزود: علاوه بر ساخت مدارس باید بر نوسازی و تجهیز مدارس نیز اهتمام داشته باشند چرا که باید فضای مدارس برای دانش آموزان و حتی مردم محله در ساعات تعطیلی جذاب، شاد و انگیزه بخش باشد.

در این جلسه مشکلات و مسائل محله‌های ترک آباد و سبزعلی آباد در شهرستان ساوجبلاغ توسط مدیر خانه محله مطرح شد و استاندار البرز دستور رسیدگی به موضوعات مطروحه را به مدیران مربوطه داد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها