نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مازوت سوزی نیروگاه تبریز متوقف شود

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در برنامه امسال این نهاد است، اعلام کرد: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به کمیته امداد اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۴۲۳۲۵۰
نویسنده وحیده حاجی محمدیاری
 

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: مرتضی بختیاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار کرد: کمیته امداد برای ۴۲۰ هزار نفر نیز در سال گذشته اشتغال زایی کرده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال با اعطای تسهیلات اشتغال حدود یکصد هزار خانوار زیر حمایت کمیته امداد خودکفا و از پوشش این نهاد حمایتی خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی از استان‌های پیشرو در پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان است و میزان اصابت به هدف تسهیلات اشتغال کمیته امداد در کشور ۹۲ درصد است که این رقم در آذربایجان شرقی به بیش از ۹۴ درصد می‌رسد.

رییس کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: سهم آذربایجان شرقی از تسهیلات اشتغال کمیته امداد امسال یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۲هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال از این رقم جذب شده و پرونده‌هایی به ارزش ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در بانک‌های عامل در جریان پرداخت است.

طرح پرداخت وام برای ایجاد اشتغال موجب نجات مددجویان می شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم طرح پرداخت وام برای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد را از برنامه‌های موفق این نهاد دانست که موجب نجات مددجویان و بی نیازی آنان به کمک‌های مالی کمیته امداد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها