مددجویان کمیته امداد با طرح تولید برق خورشیدی صاحب درآمد پایدار می شوند؛

نصب ۱۵۰۰ طرح پنل خورشیدی

در آستانه سال تحصیلی جدید توسط کمیته امداد استان بوشهر انجام شد؛

تجلیل از مدیران موفق مدارس همدل

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از تجلیل و تقدیر از مدیران فعال و موفق مدارس همدل استان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید خبر داد
کد خبر: ۱۴۲۲۹۳۳

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در آیین تجلیل و تقدیر از مدیران برتر مدارس همدل که در اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد این افتخار را دارد که از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است که اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک به توانمندسازی فرهنگی خانواده‌های نیازمند یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.
 
وی در ادامه افزود: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقاء کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل در کمیته امداد اجرایی شده است.
 
روشن خاطر نشان کرد: در طرح مدارس همدل که با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می شود، دانش آموزان نیازمند به صورت رایگان ثبت نام می شوند تا از بابت هزینه های تحصیلی و دیگر برنامه های آموزشی هزینه ای از آنها دریافت نشود.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه هم اکنون 14 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد می باشند گفت: تعداد مدارس همدل در استان 56 مدرسه است که 240 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
 
روشن در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز در مدارس همدل اجرا می‌شود.
 
تجلیل از مدیران موفق مدارس همدل
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها