تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی تورنمنت دوستانه برزیل به مصاف کلمبیا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر ۰ حریفش را شکست دهد.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی تورنمنت دوستانه برزیل از ساعت ۰۲:۴۵ بامداد جمعه به در سالن سوراکابا آره‌نا شهر سائوپائولو به مصاف کلمبیا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر  ۰ این تیم را شکست دهد و با شش امتیاز از دو بازی به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کند.

گل های ایران را در این دیدار محمدحسین درخشانی و مجتبی پارساپور وارد دروازه حریف کردند.

تیم ملی فوتسال ایران این دیدار را با ترکیب اولیه مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی،‌ حسین طیبی، سالار آقاپور آغاز کرد.

کلمبیا بازی را هجومی‌تر از ایران آغاز کرد اما اولین موقیت جدی بازی در دقیقه ۶ به وجود آمد؛ جایی که ضربه چیپ بهروز عظیمی به تیر افقی دروازه حریف برخورد کرد و وارد گل نشد.

در دقیقه ۱۳ نیمه اول ایران می‌توانست به گل اول خود برسد اما شوت آقاپور به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی این نیمه دروازه‌بان کلمبیا دو موقعیت خوب را از عظیمی و حسین طیبی گرفت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم، شاگردان شمسایی با حفظ مالکیت توپ و زمین بازی را آغاز کردند. با وجود بازی هجومی ایران، اولین فرصت جدی شاگردان شمسایی در دقیقه ۱۰ نیمه دوم به وجود آمد که ضربه مجتبی پارساپور از کناره دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۱۳ این نیمه، باز هم تیر دروازه کلمبیا لرزید و این بار چرخش زیبا و شوت محمدحسین درخشانی به تیر دروازه کلمبیا برخورد کرد. در ۴۹ ثانیه مانده به پایان این دیدار و روی حرکت زیبای سالار آقاپور، محمدحسین درخشانی موفق شد قفل دروازه کلمبیا را بشکند و ایران را پیش بیاندازد.

این پایان کار نبود و در حالی که کلمبیا رو به پاورپلی (بازی پنج نفره) آورده بود، حسین طیبی از زمین خودی سعی کرد دروازه بدون دروازه‌بان کلمبیا را باز کند که توپ او به تیر دروازه برخورد کرد و مجتبی پارساپور در ریباند توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند تا شاگردان شمسایی با نتیجه ۲ بر ۰ در این دیدار برنده شوند.

در دیگر گروه این رقابت‌ها، برزیل توانسته بود با دو برتری ۲ بر ۰ و ۳ بر  ۰ مقابل ژاپن و عربستان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. با صدرنشینی برزیل در گروه اول این رقابت‌ها، ژاپن و عربستان دیدار سرنوشت‌ساز این گروه را بامداد شنبه برگزار خواهند کرد تا حریف ایران در نیمه‌نهایی مشخص شود. همچنین در دیگر دیدار مهم بامداد شنبه، پاراگوئه و کلمبیا به مصاف هم می روند تا حریف برزیل در نیمه‌نهایی مشخص شود.

شاگردان شمسایی در بازی نخست خود موفق شده بودند با دو گل محمدحسین درخشانی و سعید احمدعباسی، پاراگوئه را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها