تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت دوستانه برزیل برابر پاراگوئه به پیروزی ۲ بر یک رسید.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در در تورنمنت دوستانه برزیل از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد پنج‌شنبه در سالن سوراکابا شهر سائوپائولو برزیل به مصاف پاراگوئه رفت و در پایان به نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا این مسابقات را با برد آغاز کند و صدرنشین گروهش شود.

گل‌های ایران در این دیدار را محمدحسین درخشانی و سعید احمدعباسی به ثمر رساندند و گل پاراگوئه را نیز اسپینوسا وارد دروازه ایران کرد.

تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب اولیه مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی ، محمدرضا سنگ‌سفیدی، حسین طیبی، مهدی کریمی به میدان رفت.

نیمه نخست این دیدار با وجود تلاش دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافت. در این نیمهف مسعود محمدی، دروازه‌بان تیم ملی ستاره میدان بود و با ۵ واکنش تاثیرگذار مانع از باز شدن دروازه شاگردان وحید شمسایی شد. همچنین حسین طیبی در این نیمه یک موقعیت خوب را از دست داد. همچنین در این نیمه بهروز عظیمی از ایران کارت زرد گرفت و دو تیم نیز ۵ خطائه شدند.

ایران نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقیقه ۴ نیمه دوم توسط محمدحسین درخشانی به گل اول خود رسید. در ادامه و روی اشتباه بازیکنان پاراگوئه، شاگردان شمسایی توانستند توسط سعید احمدعباسی به گل دوم خود برسند. بعد از این پاراگوئه چند فرصت خوب گلزنی داشت که عملکرد خوب دروازه‌بان و مدافعان تیم ملی مانع گلزنی حریف شد.

در فاصله ۵ دقیقه مانده به پایان بازی، پاراگوئه درخواست وقت استراحت کرد و بعد از این وقت استراجت رو به پاورپلی(بازی ۵ نفره) آوردند. با وجود این سعید احمدعباسی و مهدی کریمی فرصت‌هایی را برای به ثمر رساندن گل سوم ایران داشتند که این موقعیت‌ها با واکنش خوب دروازه‌بان حریف از بین رفت.

در دقایق پایانی پاورپلی حریف جواب داد و آن‌ها توانستند توسط اسپینوسا یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. سعید احمدعباسی نیز در دقایق پایانی این بازی با کارت زرد جریمه شد.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی تورنمنت برزیل، بامداد جمعه به مصاف کلمبیا خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها