نایب رئیس جامعه اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه:

خانه مسافرهای غیرمجاز بلای جان اقامتگاه‌های بوم‌گردی شده‌اند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال دو هزار معلم جدید به آموزش و پرورش استان ملحق می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۰۳

جام جم آنلاین؛  فردین یاوری ، با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید قریب دو هزار معلم استخدامی جدید به بدنه دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه خواهند شد، گفت: در تلاشیم تا با تسریع فرآیند ارزیابی و توانمندسازی این معلم‌ها، همه آنها از ابتدای سال تحصیلی جدید راهی کلاس‌های درس شوند.

یاوری اضافه کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در استان تاکید دارد که معلمی باید سر کلاس درس حاضر شود که توانایی‌های ویژه معلمی را داشته باشد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پاسخ به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید با کمبود معلم در استان مواجه نیستیم، توضیح داد: کمبود معلم غیرقابل جبران در مدارس استان نداریم و تلاش می‌کنیم با سازماندهی خوب معلم‌ها و بهره گیری از ظرفیت معلمان حق‌التدریس و نیز اضافه‌کاری معلم‌ها، هیچ کلاس درسی اول مهر ماه در استان بی‌معلم و هیچ معلمی بی‌کلاس نماند.

یاوری در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه ۲۶ هزار فرهنگی دارد، گفت: قریب ۲۲ هزار نفر از این افراد سر کلاس‌های درس حاضر می شوند و مابقی در بخش های مدیریتی و پشتیبانی مشغول خدمت هستند.

یاوری اشاره ای هم به آمار معلم‌های در آستانه بازنشستگی استان داشت و گفت: معلم های ۳۰ سال خدمت استان تا ۳۱ شهریور ماه مهلت اعلام درخواست بازنشستگی دارند و احتملا حدود نیمی از ۴۳۰۰ معلمی که بالای ۳۰ سال سابقه خدمت دارند، درخواست بازنشستگی خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها