یزد- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان از پانزدهم شهریورماه در آستانه‌ شروع سال تحصیلی جدید و تداوم آن تا پانزدهم مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۲۴۸۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدکاظم صادقیان اظهار داشت: از مهمترین اهداف برگزاری این طرح که با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد، بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام است.

وی گفت: در زمان اجرای این طرح با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده‌های متشکله بر رعایت درصدهای سود خرده و عمده‌فروشی، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور کالاهای لوازم التحریر، کیف و کفش و روپوش مدارس و رعایت نرخ‌های تعیین شده دفترچه‌های دانش آموزی، خدمات سرویس ایاب و ذهاب مدارس و نیز نحوه عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب نظارت ویژه به عمل می‌آید.

صادقیان در پایان نیز از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا، فروش اجباری و سایر تخلفات اقتصادی با مراجعه حضوری به واحد ستاد خبری این سازمان یا از طریق تلفن ۱۲۴ در تمام اوقات، مراتب شکایت خود را اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها