معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ایلام یکی از استان های پر افتخار کشور است که هم در زمان جنگ تحمیلی نقش آفرینی کرد و هم امروزه مردم آن در خدمات رسانی به زائرین اربعین سنگ تمام می گذارند.
کد خبر: ۱۴۲۲۰۲۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ دکتر مجید چگنی افزود: ایلام دژ مستحکم کشور است و در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بی نظیری آفرید و امروزه در همه زمینه‌ها از انقلاب و آرمان‌های نظام پاسداری می‌کند.

وی یاد و خاطره شهدای عزیز و پر افتخار این استان را گرامیداشت و اظهار داشت: همکاران ما در پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان با راه اندازی چندین موکب در شهر‌های چوار، ایلام، چرداول و صالح آباد در کنار مردم عزیز این استان مشغول خدمات رسانی به زائرین اربعین هستند.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: کارکنان پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان علاوه بر اینکه در سنگر تولید و رونق اقتصاد ملی به کشور خدمت می‌کنند، حضور فعالی در خدمت رسانی به زائرین اربعین دارند.

چگنی با بیان اینکه مرز مهران انتخاب اول زائران نسبت به سایر مبادی مرزی کشور است و باید خدمات رسانی در این استان بیشتر باشد، تصریح کرد: کارکنان شرکت گاز استان و پالایشگاه گاز ایلام تلاش می‌کنند با خدمات رسانی مناسب گوشه‌ای از دین خود را به این حماسه بزرگ ادا کنند.

وی اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران در بخش‌های دیگر از جمله تامین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین، نصب و راه اندازی ۲ سردخانه و ۲ کارخانه یخ در مرز مهران و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران نیز فعال بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها