۲ سردخانه و کارخانه یخ در پایانه مرزی مهران راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از نصب و راه اندازی۲ سردخانه و ۲ کارخانه یخ در محل پایانه مرزی مهران به منظور استفاده زائرین اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۴۲۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ روح اله نوریان با اشاره به اینکه این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اقدام به راه اندازی این تجهیزات نموده است، اظهار کرد: هر ساله بسیاری از هموطنان از طریق مرز بین المللی مهران راهی عتبات عالیات می‌شوند که وجود سردخانه و کارخانه یخ از ضروریات بوده است.

وی یادآور شد: برای نصب و راه اندازی سردخانه‌ها مبلغ ۵۴ میلیارد ریال و برای کارخانه‌های یخ نیز ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت هزینه شده است.

نوریان با بیان اینکه این شرکت بعنوان نماینده وزارت نفت در خرید، نصب و راه اندازی این تجهیزات ورود کرده است، تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی این پالایشگاه به صورت شبانه روزی برای نصب و راه اندازی دو سردخانه زیر صفر و بالای صفر و کارخانه‌های یخ پایانه مرزی مهران تلاش کرده اند تا این موضوع مهم در اربعین امسال عملیاتی شود.

۲ سردخانه و کارخانه یخ در پایانه مرزی مهران راه اندازی شد

نوریان تأکید کرد: ۹۰ درصد کار‌های اجرایی به دلیل گرمای مهران و جلوگیری از گرما زدگی پرسنل در شب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کارخانه‌های یخ ساز ۱۰ تن در روز و ظرفیت سردخانه زیر صفر ۲۴۰ تن و بالای صفر ۲۰۰ تن است، گفت: اولین محموله این تجهیزات در ۲۶ مرداد ماه سال جاری وارد محل پروژه شد و با تلاش شبانه روزی پرسنل این شرکت پس از ۱۵ روز، تمام تجهیزات نصب و جهت استفاده زوار اربعین حسینی در اختیار عتبات عالیات استان قرار گرفت.

نوریان با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۵۰ نفر- روز، نیرو‌های این پالایشگاه در اجرای این طرح مشارکت کردند، اظهار داشت: به جز تیم اجرایی پیمانکار، واحد‌های عملیات، مهندسی، تعمیرات، مستغلات، برق، تأسیسات، حمل و نقل و واحد‌های پشتیبانی این پالایشگاه در نصب و راه اندازی این تجهیزات نقش اساسی ایفا کردند که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.

۲ سردخانه و کارخانه یخ در پایانه مرزی مهران راه اندازی شد

نوریان خاطر نشان کرد: این شرکت علاوه بر ساخت و تحویل تجهیزات فوق، ۳ سوله سردخانه با ظرفیت ۳ هزار تن در شهر مهران با مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از بخش خصوصی به مدت یک ماه اجاره و در اختیار ستاد اربعین استان قرار داده است.

وی در پایان از همکاری استاندار ایلام، معاونت عمرانی استاندار، آب منطقه ای، فرمانداری و اداره برق مهران، هنگ مرزی مستقر در مهران و سایر دستگاه‌هایی که در تسهیل رفت و آمد و اسکان پرسنل این پالایشگاه همکاری داشته اند، قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها