معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

کرمانشاه در تعداد عمل پیوند مغز استخوان رتبه سوم کشور را دارد

گلایه ساکنان شهرک شهیاد از قطعی های طولانی مدت آب

یکی از چالش های مهم در روزهای گرم تابستان به ویژه برای ساکنان مناطق حاشیه ای و شهرک های شهر کرمانشاه، بحران کم آبی و قطعی مکرر آب است و با توجه به کاهش بارندگی ها و عدم مدیریت صحیح مصرف در حوزه آب امروزه شاهد بروز مشکلات متعددی در این حوزه هستیم.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۵۲

جام جم آنلاین-منیر اضمحالی: قطعی های مکرر در ساعت های طولانی حتی ۱۰ ساعته در برخی از شهرک های استان به ویژه شهیاد باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد و شاکی شدن برخی از همشهریان شده است.

این کم‌آبی به ویژه برای خانواده های پر جمعیت و دارای فرزند کوچک سنگین تر است، زیرا نیاز این خانواده ها به آب برای نظافت و‌ رسیدگی به نوزاد بیشتر است.

در همین رابطه تماس های فراوانی  داشتیم و شهروندان خواستار این بودند که صدای آن ها باشیم تا مسئولین مربوطه به درخواست آن ها برای رفع کم آبی ها ترتیب اثر بدهند.

یکی از شهروندان محله شهیاد کرمانشاه  گفت که با داشتن نوزاد ۱۶ روزه، برای آب مورد نیاز خود در تنگنا است و با وجود درخواست های فراوان اما هنوز هم مشکل کم آبی آن ها حل نشده است.

معصومه عظیمی گفت: ما توانایی و امکان ذخیره آب برای ۱۰ ساعت را نداریم، بدن نوزاد من دچار سوختگی شده است زیرا آب لازم برای شستشوی روزانه او را نداریم، لطفا صدای ما را بشنوید و به داد ما برسید.

وی تاکید کرد: بی شک خانواده هیچ مدیر و مسوولی قادر به تحمل این شرایط نیست.

یکی دیگر از ساکنان این شهرک گفت: چرا این قطعی ها باید بدون اطلاع قبلی صورت گیرد، بیشتر روزهای گرم تابستان ما بدون آب گذشته است و پیگیری و تماس های تلفنی ما بی نتیجه باقی می ماند.
مسعود محمدی ادامه داد: مشکلات این شهرک کم نیست و داشتن زیرساخت های اولیه شهری، از ابتدایی ترین حقوق مردم این منطقه است.


در همین راستا سرپرست روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کرمانشاه ،  گفت: در ساعات پیک مصرف شبکه دچار افت فشار می شود و در اواخر وقت هر شب قطعی رخ می دهد، این موضوع با توجه به اینکه محله مورد نظر(شهیاد)در انتهای خط قرار دارد تا حدودی طبیعی است.


کامبیز مرادیان افزود:  با کمی تغییر در شیرهای شبکه آبرسانی وضعیت این محل بهتر می شود از طرفی با خنک تر شدن هوا و کاهش مصرف، همشهریان وضعیت بهتری خواهند داشت.


مرادیان با بیان اینکه برای رفع مشکل محله مورد نظر اقدام کرده ایم، بادآور شد: مسئولین این شرکت به محض دریافت موضوع به محل مراجعه و نسبت به رفع مشکل مذکور اقدام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها