فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل پلیس برای موج بازگشت زائران به پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به پایانه مرزی مهران مهیا شده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۳۰

سردار جمال سلمانی که در مرز مهران حضور داشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم برگشت زائران اربعین که طی روزهای گذشته به عتبات عالیات مشرف شده‌اند و در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی(ع) شرکت کردند، پرحجم، روان و به سهولت انجام می‌گیرد.  

​​​​​​​سلمانی ادامه داد: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی، تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود و خدمات مورد نیاز را به زائران در موج بازگشت ارائه می‌دهند تا آنها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرهای خود بازگردند. وی با اشاره به این‌که زائران عزیز بعد از ورود به کشور حتما استراحت و خواب کافی داشته باشند، تصریح کرد: برابر داده‌ها و رصد‌های انجام‌گرفته، یکی از دلایل عمده تصادفات جاده‌ای «خستگی و خواب‌آلودگی» رانندگان بوده که زائران عزیز به این نکته توجه داشته باشند باید حتما بعد از ورود به کشور با استراحت کافی به سفر خود ادامه دهند.  سلمانی از زائران خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و عزیزانی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده‌اند با استراحت کامل در مکان‌های تعیین‌شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت و سلامت، بدون حادثه به شهرهای خود بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها