مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد:

حمل و جابجایی ۱۱ هزار راس دام در ایلام با مجوز دامپزشکی

معاون سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد :

تلاش برای ایجاد زیرساختهای آزمایشگاهی و قرنطینه ای در مرز مهران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به ظرفیت‌های تولید فرآورده‌های خام دامی در کشور گفت: باید به سمت استانداردسازی محصولات صادراتی حرکت کنیم.
کد خبر: ۱۴۲۱۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ دکتر سید اصغر برائی نژاد در دیدار با دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دامپزشکی استان ایلام در بخش‌های مختلف، افزود: اقدامات دامپزشکی در بحث مستندسازی فعالیت‌های کمیته‌ها، برون سپاری خدمات و افزایش نظارت‌های بهداشتی قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: اولویت‌های مهم سازمان دامپزشکی کشور، کنترل بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، فراهم کردن زمینه برای صادرات فرآورده‌های دامی، افزایش نظارت‌ها، استانداردسازی صادرات تولیدات و حرکت در مسیر عدالت سازمانی در کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور افزود: در حال حاضر با استانداردسازی تولیدات، صادرات محصولات به برخی کشور‌ها داریم، باید همین استانداردسازی تولیدات را در مرز‌های کشور اعمال کنیم تا محصولات و فراورده‌های خام دامی به کشور‌های همسایه صادر شود.

دکتر برائی نژاد افزود: باید زیرساخت‌های لازم در مرز‌های کشور از جمله آزمایشگاه‌های تشخیصی و قرنطینه لازم برای صادرات محصولات متناسب با استان ایجاد شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها