معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی

تعمیر و راه اندازی واحد شماره ۲ بخار نیروگاه شهید رجایی

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره ۲ بخار سیکل ترکیبی این نیروگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر و به شبکه سراسری متصل شد.
معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره ۲ بخار سیکل ترکیبی این نیروگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر و به شبکه سراسری متصل شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۸۲۶
مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: بهمن غنوی، معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: به دنبال اشکال در سیستم کولینگ اصلی واحد شمار دو بخاری سیکل ترکیبی این نیروگاه، متخصصان تعمیرات توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پس از رفع اشکال و تعمیرات لازم، این واحد را دوباره وارد مدار تولید نمایند. غنوی تصریح کرد: هنگام تغییر تغذیه واحد از ترانس اصلی به ترانس کمکی کلید اصلی ورودی سوئیچگیر ۶/۶کیلوولت واحد دچار حریق شده که بلافاصله با فراخوان گروه ایمنی در کم‌ترین زمان ممکن حریق مهار و از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها و تجهیزات واحد جلوگیری شد. وی بیان داشت: پس از اطفاء و اطمینان از ایمن بودن محیط تیم‌های تعمیراتی نیروگاه فراخوان شده و درمرحله اول اقدام به حدا سازی سلول آسیب دیده نمودند، بطوریکه ورودی و خروجی‌های کلیه اتصالات به سمت سوئیچگیر ۶/۶ کیلو ولت به صورت کامل ایزوله شده و واحد در کمترین زمان ممکن با تلاش جهادی متخصصان تعمیرات دوباره به مدار تولید بازگشت. معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: با بازگشت دوباره واحد شماره ۲بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین، حدود ۱۰۰ مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق شد تا کمترین خللی در تامین برق پایدار و مطمئن برای خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایجاد نشود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها