دادستان قزوین

آزادی ۲۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین

دادستان قزوین در بازدید شبانه از زندان مرکزی دستور آزادی ۲۰ نفر از زندانیان را با بهره مندی از نهاد‌های ارفاقی صادر کرد.
دادستان قزوین در بازدید شبانه از زندان مرکزی دستور آزادی ۲۰ نفر از زندانیان را با بهره مندی از نهاد‌های ارفاقی صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۱۴۸
مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: حسین رجبی ، دادستان قزوین به همراه معاونین و مدیرکل زندان ها‌ی استان از زندان مرکزی قزوین بازدید و ضمن ملاقات با مددجویان به صورت چهره به چهره با آنان گفتگو کردند و در جریان مشکلات و پرونده‌های زندانیان قرار گرفتند و دستورات مقتضی در جهت تسریع در رسیدگی صادر کردند. دادستان قزوین در این بازدید گفت: با توجه به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، دادستانی قزوین هم در این خصوص کاهش ۲۰ درصدی جمعیت کیفری زندانیان با استفاده از نهاد‌های ارفاقی و راهکار‌های قانونی را برای سال جاری هدفگذاری نمود. وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کاهش ۱۵ درصدی جمعیت کیفری در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل محقق گردیده وامیدواریم با تلاش‌های مضاعف همکاران قضایی شاهد تحقق هدفگذاری صورت گرفته برای این امر باشیم گفتنی است در این بازدید ۲۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین با استفاده از نهاد‌های ارفاقی از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها