رئیس منابع طبیعی دامغان:

۴۰۰ هزار نهال در دامغان تولید شد

رئیس منابع طبیعی دامغان از تولید ۴۰۰ هزار اصله نهال در نهالستان حسن آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این نهال‌ها در قالب طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت تولید شده است.
کد خبر: ۱۴۱۹۹۷۳
نویسنده بهروز

به گزارش خبرنگار جم جم آنلاین از سمنان، علی اکبر عباسی راد در حاشیه بازدید امام جمعه و نماینده دامغان در مجلس از نهالستان حسن آباد با اشاره به کاشت ۴۰۰ هزار اصله درخت در این منطقه، تاکید کرد: نهالستان دامغان سهم بسزایی در تأمین نیاز طرح یک میلیارد اصله درخت در استان سمنان دارد.

وی با بیان اینکه در این نهالستان‌ها نهال درخت‌هایی مانند سنجد، توت، تاغ و گونه‌های بیابانی تولید شده است، افزود: در تولید نهال‌ها به سازگاری اقلیمی و شرایط جغرافیایی و کم آبی در شهرستان دامغان دقت شده است.

رئیس منابع طبیعی دامغان درباره به کار گیری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کاشت نهال، تاکید کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و مدیران صنایع در تولید نهال اعلام آمادگی کرده‌اند در طرح نهضت کاشت درخت مشارکت کنند.

عباسی راد گفت: استقبال خوبی از کاشت درخت در استان صورت گرفته و در مناطق مستعدی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، اردوگاه‌های آموزش و پرورش، بیمارستانها، واحدهای صنعتی و آرامستان‌ها آمادگی داریم با توزیع نهال رایگان این طرح مهم ملی بسرعت اجرا شود.

وی افزود: در این طرح زنان می‌توانند در پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت نقش فعالی داشته باشند و در زمینه‌های تولید و کاشت نهال مشارکت کرده که بر این اساس بهره‌مندی از ظرفیت بانوان می‌تواند در اجرای این طرح تأثیر به سزایی داشته باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها