مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در یادواره شهدای روستای اسفارچ و نهرکمال ساردوئیه:

بایددرحوزه رسانه وفضای مجازی هوشیار باشیم

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان:

حضور موثرو تکلیف مدار درفضای مجازی،وظیفه و تکلیف همه بسیجیان و مردم ولایی می باشد

گردهمایی فعالان فضای مجازی استان کرمان باحضور دکتر علیرمضانی،مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان در سالن شهید صابری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک برگزار شد. 
کد خبر: ۱۴۱۸۴۱۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت فضای مجازی در این برهه از تاریخ گفت:امروز حضور موثر،قدرتمند و تکلیف مدار درفضای مجازی وظیفه و تکلیف همه بسیجیان و مردم ولایی می باشد.

دکتر علیرمضانی،ضمن تسلیت ایام محرم بیان کرد:اگر وظیفه اطلاع‌رسانی درکربلا نبود،چیزی که امروز مقام معظم رهبری ازآن به عنوان جهاد تبیین یاد می کنندو این امرتوسط حضرت زینب (س)و امام سجاد (ع) انجام نمی شد،حتما نتیجه ای که امام حسین (ع)می خواست،از قیام کربلا گرفته نمی شد.

وی تصریح کرد:محرم امسال علی رغم تبلیغات بدخواهان نظام مبنی بر حضور حداقلی مردم در مراسم عزاداری،برخلاف سال‌های گذشته شور و انگیزه مردم برای شرکت درمراسم عزاداری امام حسین علیه السلام بیشتر بود.

وی افزود:مردم درشهر بم در روزهای تاسوعا و عاشورای امسال،درگرمای ۵۲ درجه سانتیگراد پرشورتر از سال قبل ساعت ها به عزاداری پرداختند. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان خاطرنشان کرد:وظیفه ما،مخصوصاً کسانی که درفضای مجازی فعالیت می کننداین است که باانعکاس این اخبار،سعی کنیم اخبار کذب و جعلی دشمن را بی اثرکنیم.

علیرمضانی،افزود:امروزمن و شما در جبهه نامتوازن تبلیغاتی دشمن،به عنوان سربازان خط مقدم وظیفه ای همچون حضرت زینب(س) بر عهده داریم .

مدیرکل صدا و سیمای مرکزکرمان بیان داشت:محرم امسال شبکه کرمان حتی عزاداری مردم در روستاهای دور افتاده و عشایر را هم پوشش داد و میزان ارتباط ما با شبکه های سراسری در دهه محرم چند برابر سال گذشته بود. 

دکتر علیرمضانی،تاکید کرد:ما و شما افسران این نبرد مقدس هستیم و وظیفه ما و شما این است که با ضریب دادن به اقدامات مثبت و بیان دستاوردهای نظام جلو تبلیغات کذب دشمن بایستیم و روحیه امید و زندگی را در مردم تقویت کنیم و این خود از مصادیق جهاد تبیین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها