مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه عملیات آبرسانی به کبودراهنگ در آینده نزدیک انجام می‌شود، گفت: با اجرای این پروژه سالانه چهار میلیون و ۷۷۰ هزار مترمکعب آب تصفیه شده در شبکه آب شرب شهرستان کبودراهنک توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۷۵۴۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رضا اخلاص‌مند با اشاره به اینکه آب شرب شهرستان کبودراهنگ از طریق هفت حلقه چاه در منطقه تأمین می‌شود، اظهار کرد: خشکسالی‌های سنوات اخیر باعث شده بعضی از چاه‌های منطقه خشک شود که به محض کاهش آبدهی چاه‌ها، حداکثر ظرف ۴۸ ساعت مجوز حفر جدید صادر و توسط همکاران شرکت آبفا چاه حفر و به شبکه آب شرب شهرستان متصل شده است.

وی با بیان اینکه دشت کبودراهنگ از دشت های ممنوعه بحرانی کشور است، افزود: مصوبه مطالعات فاز یک طرح آبرسانی به شهرستان کبودراهنگ و پایگاه نوژه و روستاهای مسیر از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دریافت شده و برای شروع مطالعات فاز ۲ و اجرا، پیگیر اعتبار مورد نیاز هستیم که به محض ابلاغ اعتبار مورد نیاز، پیمانکار ذیصلاح برای آغاز عملیات اجرایی پروژه انتخاب خواهد شد.

اخلاص‌مند با بیان اینکه عملیات اجرایی خط آبرسانی به کبودراهنگ از تصفیه‌خانه شیخی‌جان آغاز و آب شرب سالم و پایدار به پایگاه نوژه و شهرستان کبودراهنگ منتقل خواهد شد، یادآور شد: با اجرای این پروژه سالیانه چهار میلیون و ۷۷۰ هزار مترمکعب آب تصفیه شده در شبکه آب شرب شهرستان کبودراهنک توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طول خط آبرسانی به شهرستان کبودراهنگ ۴۰ کیلومتر است، یادآور شد: جنس لوله‌هایی که قرار است در این پروژه استفاده شود از جنس چدن داکتیل و با قطر ۵۰۰ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها