سردار فدوی در مراسم بزرگداشت شهید محمد قنبری مطرح کرد؛

دشمنان به دنبال ترویج بی حیایی هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب به دنبال جنگ اقتصادی و فرهنگی با ما هستند، گفت: خبیثان عالم برای از بین بردن حیا در دنیا و کشور ما تلاش می کنند و  ما باید با آنها مبارزه کنیم و راه شهدا را ادامه بدهیم.
کد خبر: ۱۴۱۵۸۱۷

دشمنان به دنبال ترویج بی حیایی هستند

به گزارش جام جم آنلاین، گرمای هوا امروز بیستم تیرماه در تهران به بالاترین حد خود در سال ۱۴۰۲ رسیده است. اما با وجود این افزایش دمای کم سابقه مراسم بزرگداشت شهید محمد قنبری با استقبال زیادی از سوی شهروندان روبه‌رو شده است.

امروز سه شنبه میدان فلسطین تهران حال و هوای دیگری دارد. شهروندان زیادی به مسجد امام صادق علیه‌السلام آمده اند تا در مراسم شهید مدافع امنیت شهرستان ایذه شرکت کنند. در مقابل مسجد نیز چند تصویر و بنر از شهید قنبری به چشم می‌خورد.

در مراسم امروز خانواده شهید قنبری نیز حضور دارند و حاضران در مسجد امام صادق علیه‌السلام به آنها تسلیت می‌گویند.

سلیمان قنبری، فرزند شهید محمد قنبری با تشکر از شهروندانی که در مراسم بزرگداشت پدرش شرکت کرده اند به جام جم آنلاین گفت: پدرم خیلی مهربان و مردم دوست بود و بر راستگویی تاکید می کرد. به همین دلیل تلاش می کنم و امیدوارم که بتوانم راه پدرم را ادامه بدهم.

او ادامه داد: پدرم حدود 25 سابقه کار داشت و یکی از اهدافش خوشبخت کردن خانواده بود و اکنون خوشبخت کردن خانواده به هدف من تبدیل شده است و تلاش می کنم از مادرم و خواهرانم مراقبت کنم.

مراسم بزرگداشت شهید محمد قنبری با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد پس از آن نیز جواد برزگر به مداحی پرداخت.پس از مداحی نیز سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

سردار فدوی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حدود 45 سال است که تلاش می کنند به انقلاب ضربه بزنند. اما راه بجایی نبرده اند.

وی با اشاره به اینکه نبرد بین خیر و شر همیشگی است، افزود: خدا وعده داده است که پیروزی همواره با حزب خداوند خواهد بود.

سردار فدوی عنوان کرد: در این سال ها آمریکا با جنگ های سخت و نیمه سخت تلاش کرده است که ما را از اهداف خود دور کند. اما آنها نتوانسته اند نتیجه بگیرند و در این جنگ ها شکست خورده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی کشورهای زیادی با ما در حال جنگ بودند، گفت: دشمنان جرات ندارند یک تیر به سمت ایران شلیک کنند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب بعد از اینکه در جنگ تحمیلی نتیجه نگرفتند به جنگ اقتصادی و فرهنگی رو آورده اند، افزود: یکی از برنامه های خبیثان عالم این است که حیا را در دنیا و کشورما از بین ببرند.

به گفته وی، هر روز نمادهایی از این مبارزه در دنیا آشکار می شود.

سردار فدوی با بیان اینکه ما با تلاش دشمنان برای بی حیاسازی مبارزه می کنیم، یادآور شد: خبیثان عالم به دنبال ترویج بی حیایی در کشور ما و دنیا هستند. این در حالی است که حیا در راس ایمان قرار دارد ما باید برای این مهم برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید راه شهدا را ادامه بدهیم، عنوان کرد: شهید محمد قنبری پنج فرزند دارد و خبیثان عالم باید بدانند که این فرزندان راه پدر خود را ادامه خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها