در معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، با کاهش ۲۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۵۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۰۹ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۵۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۵۷ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ با کاهش ۲۳۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار امروز با افت ۲۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۱۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۶۱ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۳۷۹ تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۷۴ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با افزایش ۹ صدم درصدی، ۱۹۲۷ دلار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها