یزد- رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی، گفت: حوادث سال گذشته نشان داد که جور کم کاری دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی بر دوش دستگاه قضا و مجموعه‌های نظامی و انتظامی است.
کد خبر: ۱۴۱۳۵۵۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، غلامعلی دهشیری به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: اگر دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند قطعا نباید در کف خیابان با آسیب‌های اجتماعی مقابله کرد و در صورت ادامه این روند هر چه هم نیرو و امکانات اضافه شود پاسخگو نخواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت خوب امنیتی مستقر در استان حاصل تعامل و همکاری بین همه بخش‌های اجرایی، امنیتی، دستگاه قضایی و مجموعه‌های نظامی و انتظامی است، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت امنیت جامعه به ویژه در حوزه امنیت روانی که دشمن تمام قدرت خود را جهت جذب نوجوانان و جوانان پای کار آورده است، بهره برد.

دهشیری با اشاره به این که مردم خواهان فراجای مقتدر و دارای برنامه هستند، گفت: دشمن نوک پیکان هجمه‌های خود را به سمت این بازوی قدرتمند نظام گرفته است لذا نیروی انتظامی باید برای لحظه لحظه حضور خود در عرصه‌های مختلف برنامه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: باید همه دستگاه‌ها به سهم خود زمینه لازم جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی افزود: رصد فعالیت‌های انتخاباتی، پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، رصد فضای مجازی، تامین امنیت روانی و اجرایی از جمله مواردی است که باید در دستور کار نیروی انتظامی و سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی قرار گیرد.

غلامعلی دهشیری در پایان بر لزوم به روزرسانی و تکمیل گام دوم سامانه راه‌اندازی شده بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: عدم هوشمندی این سامانه در حال حاضر باعث شده تا دو پرونده در یک موضوع در دادسراها تشکیل شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها