مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام:

تکمیل طرح شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام ‌نیازمند سه هزار میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با اشاره به پیشرفت ۸۴ درصدی شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، گفت: تکمیل این طرح بیش از سه هزار میلیارد تومان نیاز دارد که تمهیدات لازم از طرف مجموعه هلدینگ اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۴۱۳۲۲۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ وحید نام‌نیک  در جریان بازدید معاون هلدینگ خلیج فارس و مجموعه مدیران پترول از پروژه شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر  اظهار کرد: این پروژه تنها تولید کننده پلی پروپیلن در هلدینگ خلیج فارس بوده که به عنوان پروژه ای دست دوم مطرح و سال های متمادی، این پروژه در حال اجرا است.


وی با بیان اینکه مراحل اجرایی این پروژه در سال های اخیر کند بوده است، افزود: با حمایت های هلدینگ خلیج فارس و هلدینگ پترول و استفاده از نیروهای متخصص برای اجرای این پروژه، به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده ایم که طی ماه های گذشته روند رو به رشدی داشته و از پیشرفت های خوبی برخوردار شده است.


مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام تاکید کرد: در بخش خرید تجهیزات، سفارش گذاری ها، انجام و نهایی شده است و بخش مهندسی به بالای ۹۳ درصد رسیده است.


نام‌نیک یادآور شد: مارحل اجرایی این نوید را می دهد که همه مراحل برای تکمیل پروژه مورد نظر مطلوب و مناسب است که امیدواریم تا پایان سال به بهر برداری برسد.


به گفته وی، تا پایان خردادماه سال جاری پروژه ارغوان‌گستر بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی از لحاظ مهندسی خرید و نصب داشته است.


مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام ادامه داد: امیدواریم با تمهیدات خاص و استقرار تیم‌ راه اندازی، بتوانیم به تعهدی که به هلدینگ خلیج فارس تا پایان سال جاری جهت تکمیل و بهره برداری این پروژه داده ایم، عمل کنیم.


نام‌نیک بیان کرد: در ماه های اخیر تزریق مالی خوبی به پروژه صورت گرفته که توانستیم با تزریق اعتبار مشکلات را رفع‌ کنیم و برای تکمیل آن بیش از ۳ هزار میلیارد تومان نیاز است.


وی با بیان اینکه که تمهیدات لازم از طرف مجموعه هلدینگ اندیشیده شده است تا وقفه ای در روند اجرایی آن ایجاد نشود.


مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که در حوزه مالی شرکت اتفاق افتاد این بودکه تمام‌ حساب های مالی در ماه های اخیر به استان ایلام‌ منتقل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها