پلمپ مشاورین املاک متخلف در اسلامشهر

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر از بازدید تیم های نظارتی از مشاورین املاک و پلمب واحدهای متخلف خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۱۷۲

امید ابراهیمی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان مبنی بر نظارت بیشتر و ارزیابی فعالیت مشاورین املاک گشت های کنترل و نظارت با حضور ادارات ذیربط تشکیل و به صورت سرزده از مشاورین املاک شهرستان بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت رعایت مصوبه شورای عالی مسکن کشور و شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مبنی بر رعایت سقف افزایش اجاره بهاء تا ۲۰ درصد به تمامی مشاورین املاک ابلاغ و در سطح شهرستان نیز اطلاع رسانی لازم انجام شده افزود: با واحدهایی که این مصوبه را را رعایت نکنند برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

معاون فرماندار اسلامشهر ادامه داد: طبق بازدید های صورت گرفته توسط تیم های نظارتی برای واحدهای غیر مجاز و فاقد پروانه کسب و یا واحدهایی که تخلفاتی داشتند اخطار پلمب صادر و تعدادی از این واحدها نیز توسط پلیس اماکن پلمب شدند.

وی همچنین تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با محوریت اتحادیه مشاورین املاک در پایان تابستان از موجرین منصف که با شرایط مستاجران همراهی داشتند با عنوان «مالکین مهربان» و از واحدهای املاک که ضوابط را رعایت کردند نیز با عنوان «مشاورین املاک امین» قدردانی و تجلیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها