معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بر لزوم فراهم کردن تسهیلات ازدواج ویژه جوانان دهه شصتی، تأکید کرد.
کد خبر: ۱۴۱۲۵۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست با مسئولان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که در آستانه روز ملی ازدواج برگزار شد، با تأکید بر زمینه‌سازی مناسب برای ازدواج جوانان اظهار کرد: باید تسهیلات ازدواج ویژه جوانان دهه شصتی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ درصد جمعیت کشور را دهه شصتی‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: این گروه ضمن آنکه سرمایه عظیمی برای کشور هستند، غفلت از توجه به آنان، برای کشور آسیب‌زاست.

* تجرد دختران روستایی بیشتر از دختران شهری است
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر تجرد دختران روستایی بیشتر از دختران شهری است، این آمار هشداری است و بخشی از آن به دلیل مهاجرت مردان به شهر برای کار است و باید با فراهم کردن امکان اشتغال، مسکن و ارائه تسهیلات ویژه ازدواج و همچنین پوشش بیمه‌ای مناسب، از آنان حمایت کرد.

خزعلی ادامه داد: شایسته است برای جوانی جمعیت گام‌های مؤثر و به هنگامی برداشته شود، چراکه تعلل در این زمینه جبران‌ناپذیر خواهد بود.

* اعلام جزئیات طرح حمایت از ازدواج دهه شصتی‌ها در روز ملی ازدواج
در این نشست که همزمان با هجدهمین سال تأسیس صندوق حمایت از کشاورزان، روستائیان و عشایر برگزار شد، مسئولان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و مدیران کل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حضور داشتند و کلیات طرح حمایت از ازدواج دهه شصتی‌ها بررسی و مقرر شد همزمان با روز ملی ازدواج، جزئیات این طرح اعلام شود./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها