ستاره پرتغالی تیم النصر می‌گوید بازیکنان شناخته‌شده بیشتری در راه عربستان هستند.
ستاره پرتغالی تیم النصر می‌گوید بازیکنان شناخته‌شده بیشتری در راه عربستان هستند.
کد خبر: ۱۴۱۱۱۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، کریستیانو رونالدو ستاره خط حمله تیم النصر که در زمستان راهی عربستان شد، از حضور کریم بنزما هم‌تیمی پیشین خود در رئال مادرید در تیم الاتحاد، استقبال کرد.

بنزمای ۳۵ ساله که برنده توپ طلای سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان است، روز سه‌شنبه و با قراردادی سه ساله به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار، به الاتحاد عربستان پیوست.

رونالدو روز چهارشنبه و در مراسم رونمایی از برند آب معدنی متعلق به خود در مادرید که «اورسو» نام دارد، به خبرنگاران گفت: می‌دانستم بنزما به عربستان می‌آید. به همین دلیل گفتم لیگ عربستان در آینده در بین پنج لیگ بتر جهان جای خواهد گرفت. بازیکنان بیشتری خواهند آمد.

او در ادامه گفت: من امیدوارم تمام ستارگان به عربستان سعودی بیایند، در این کشور هیچ مشکلی وجود ندارد.

پس از رونالدو و بنزما، عربستان ستاره‌های باتجربه دیگری نظیر سرخیو یوکستس، آنخل دی‌ماریا، جوردی آلبا و سرخیو راموس را نیز برای تیم‌های خود در نظر گرفته است.

ستاره پرتغالی پیشین تیم منچستریونایتد همچنین از علاقه‌مندی خود برای به دست گرفتن سکان یک باشگاه فوتبال خبر داد و گفت: در آینده، علاقه دارم یک باشگاه داشته باشم.

کریستیانو همچنین ابراز اطمینان کرد کهکشانی‌ها باز هم در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی خواهد رسید. رونالدو می‌گوید: رئال مادرید مطمئناً در آینده باز هم در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی خواهد رسید.

رونالدو در مدت حضور خود در رئال مادرید، پنج بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. ستاره ۳۸ ساله درباره آینده خود نیز گفت: من قصد دارم تا برای ۲ تا سه آینده بازی کنم. وقتی بازنشسته شدم، برای زندگی به مادرید باز خواهم گشت.

رونالدو در این تجربه خود در عربستان، موفق نشد جامی کسب کند و النصر قافیه قهرمانی در لیگ عربستان را به الاتحاد واگذار کرد./فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها