با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و سرپرست وزارت صمت؛

فولاد مباركه به عنوان شركت برتر بورسی در بخش تالار محصولات صنعتی ایران معرفی شد

مدیرکل دامپزشکی استان بعنوان یک متخصص حوزه دامپزشکی و برخوردار از تألیفات علمی متعدد، ازجمله چهره هایی است که طی سالیان متمادی همه مراحل ارتقا از سطح کارشناس، رئیس اداره شهرستان و رئیس اداره استان را بصورت طبیعی پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۴۰

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی فاقد هویت گفت: مدیرکل دامپزشکی استان با بیش از دو دهه سابقه مدیریتی، از جمله انتصابات شایسته این بخش در استان است.

مهرداد مرادمند افزود: انتصاب دکتر سیدرضا موسوی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بعنوان یکی از سازمان های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی، مبتنی بر تخصص، تجربه و شایستگی و در پس بیش از ۲۲ سال سابقه موفق مدیریتی ایشان صورت گرفت. وی تصریح کرد: رئیس دامپزشکی شهرستان نایین، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان طی سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۴، رئیس اداره دارو و درمان و رئیس اداره قرنطینه و امنيت زیستی اداره کل دامپزشکی استان از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰، تنها بخشی از سوابق مدیریتی دکتر سیدرضا موسوی است. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: مدیرکل دامپزشکی استان بعنوان یک متخصص حوزه دامپزشکی و برخوردار از تألیفات علمی متعدد، ازجمله چهره هایی است که طی سالیان متمادی همه مراحل ارتقا از سطح کارشناس، رئیس اداره شهرستان و رئیس اداره استان را بصورت طبیعی پشت سرگذاشته و بعنوان یکی از مدیران نمونه استانی، در دوره وزیر سابق جهادکشاورزی و طی یک فرآیند کاملا شفاف و مستقل از هرگونه اعمال نظر مدیریت استان انتخاب گردید. وی تأکید کرد: شایسته سالاری در نصب مدیران این حوزه که متضمن امنیت غذایی و سلامت مردم است با حاشیه سازی تحت الشعاع قرار نخواهد گرفت.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها