رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش خبرداد:

تخصیص اعتبار جهت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شهر اصفهان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همه دانش‌آموزان نیاز ویژه‌ی شهر اصفهان که در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در مدرسه حضور داشته‌اند، مشمول پرداخت اعتبار هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شهر اصفهان، باشند.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۲۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشستی با مدیرعامل تاکسیرانی در خصوص اعتبار تخصیص‌یافته از سوی شهرداری جهت کمک به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شهر اصفهان و نحوه‌ی پرداخت آن دیدار و گفت و گو کرد.

روح‌الله خزائی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص اعتبار تخصیص‌یافته برای هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنایی شهر اصفهان، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد همه دانش‌آموزان نیاز ویژه ی شهر اصفهان که در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در مدرسه حضور داشته‌اند، مشمول پرداخت اعتبار مذکور باشند.

وی افزود: مشخصات موردنیاز دانش‌آموزان به همراه شماره‌حساب سرپرست خانواده در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار می‌گیرد تا سرانه هر دانش‌آموز باتوجه‌به نوع معلولیت به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

خزایی خاطرنشان کرد: در این کمیته پیشنهاد شد، دانش‌آموزان جسمی - حرکتی و اوتیسم به دلیل شرایط خاص استفاده از سرویس مدارس و مشکلات عدیده در جابه‌جایی درون‌شهری در اولویت پرداخت باشند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها